Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Rykkergebyr og renter 0 Hej, Det ville være rart hvis man kunne tilbageføre rykkergebyrer og renter direkte på kunden ligesom man kan tilbageføre/annulere en faktura direkte på kunden. spurgt 12 Nov, 2020 i Forslag » Salg af Scanhaus (250 points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 2 Svar Hej og tak for dit indlæg Dette kan man gøre allerede. Hvis du følger nedenstående link https://wiki2.e-conomic.dk/rykkere/find-og-tilbagefoer-renter-rykkergebyrVenlig hilsen/Best regards Susan Jensen WOW Hero, Planet WOW e-conomic er et produkt fra Visma e-conomic A/S Langebrogade 1, 1411 København K CVR-nummer: 29403473 besvaret 17 Nov, 2020 Forslag af ☺Susan Jensen (36.7k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Hej Susan, Jeg tror at hvis du læser mit indlæg igen, så vil du indse at du faktisk ikke svarer på mit forslag. Hvis min formulering er uklar så er du velkommen til at ringe. besvaret 17 Nov, 2020 Forslag af Scanhaus (250 points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.