Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Status på aflæsning i Smart Inbox

+7
Hej

Jeg har flere gange oplevet i Smart Inbox, at jeg kommer til at gå ind på et bilag, før Smart Inbox er færdig med at aflæse.
I disse tilfælde oplever jeg, at den ikke får aflæst alle felter på det aktuelle bilag.

Efter at have snakket med jeres support, har vi fundet ud af, at jeg skal vente med at gå ind på bilaget, til den er færdig med at aflæse.

Det er for så vidt også fint nok - men jeg kan ikke se status på aflæsning ude fra indbakken i Smart Inbox.
Status på aflæsning af de enkelte bilag fremgår kun inde på bilaget, og der er det ligesom for sent at fortryde..

I bør derfor se på, om denne "Status" på aflæsning af de enkelte bilag kan sættes ud i indbakken, så man ikke bliver ved med at lave den "fejl", der medfører, at aflæsningen ikke fuldføres.

Jeg synes, at dette er en meget essentiel og vigtig funktion!

Venlig hilsen
Simon Langbo Bach
i Forslag » Integrationer og apps af (400 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

hej Simon

Det er en god pointe du har, det er en funktion jeg selv har savnet. Så jeg lægger dit forslag i ønskebrønden og så må vi se om det kommer igennem nåleøjet :)

Jeg bruger altid tricket med at taste F5 før jeg klikker ind på bilaget og det fif kan du selv benytte indtil vi får det tydeliggjort i inbox, hvilke bilag der er aflæst.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej Simon og alle jer der har stemt på dette fine forslag!

Glædelig nyhed - funktionen er nu live i inbox!

Når den blå cirkel snurrer aflæser Smartscan og når der er et grønt tjektegn så er dokumentet aflæst og du kan klikke på dokumentet for at arbejde med det :)

                                                                                   

Det er mange flere forbedringer på vej - følg med her:

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabitha

Wuup wuup! Jeg har allerede fået øje på den - fantastisk :-)

Venlig hilsen

Simon
Hej Simohn ;-)

Fedt at du allerede har set det og det er bare en kæmpe fornøjelse når vi kan lancere ideer som I flittige brugere har efterspurgt :)

Så del endelig mere input :)

mvh Tabita