Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilknyt/vedhæft bilag til allerede bogførte posteringer

0
Hjælp til den funktion findes ikke mere. ("Dokumentet er tomt" Er det fordi funktionen er fjernet??

Jeg kan ikke huske hvordan man tilknytter et bilag til en bogført postering. Det må da stadig være muligt.

/Lars Bo
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (420 points)

1 Svar

Hej Lars Bo og tak for dit spørgsmål. 

Du kan sagtens stadig gøre det og der findes mange forskellige måder at gøre det på. Du kan enten gøre det inde fra inbox'en, hvor du søger posteringen frem på baggrund af bilaget. 

Du kan også finde finde posteringen og så vedhæfte bilaget eller bruge drag and drop. 

Der er så mange muligheder, så jeg vil spørge dig, hvordan du arbejder? Det giver nemlig ikke mening at løbe det hele gennem, men udelukkende at se på, hvordan det fungerer for dig. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Tak. Det lykkedes. Jeg gjorde følgende.

1. Flyttede det eksisterende bilag til Inbox

2. Herefter tilknyttede jeg det nye bilag fra computeren. (Jeg kunne ikke tilknytte det uden at "fjerne" det eksisterende?

3. Herefter tilføjede jeg det gamle bilag fra Inbox'en

Jeg mener at erindre, at jeg tidligere har gjort dette via Regnskab->Søgning og Lister ->Posteringer. Her viste der sig et + eller lignende ud for posteringens bilagskolonne, så man kunne vedhæfte et bilag?

Hej igen,

Super du fandt en løsning. Du har altid og kan stadig gøre det via den måde du beskriver, men du kan ikke gøre det, hvis der allerede er vedhæftet et bilag. 
Derfor skal det fjernes og vedhæftes på nye.
Alternativt kan du vedhæfte direkte fra inbox ved at vælge 'vedhæft til postering'.

Rigtig god weekend smiley