Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilbage til indscanning

+3
Kunne i overveje, at gå tilbage til indscanning igen.

Hvis Inbox skulle have været en forbedring, bør I kigge på den igen.

Det tager meget længere tid, at bogføre en faktura, og det er da at gå den forkerte vej.
relateret til et svar til: Inbox - virkelig tidskrævende
i Forslag » Salg af (150 points)
Hej

Jeg mener også at Inbox er et tilbageskridt.

Nu skal jeg selv ind at vælge Type = leverandørfaktura, kassekladde = (for mit vedkommende) Indkomne fakturaer.

Dernæst skal jeg for at kunne læse fakturaen åbne den i et nyt vindue. Det billede der vises i højre side er meget småt, og de data der skal bruges er ofte skrevet meget småt (jeg bruger en meget stor skærm). Ydermere er fakturaen ikke låst i billedet, så man kan ikke fokusere på et sted og flytte musen til indtastningen.

mvh Tom

1 Svar

Hej og tak for dit input,

Det korte svar er, at vi ikke går tilbage.

Jeg vil meget gerne høre specifik feedback på, hvilke arbejdsgange, der er langsommere og hvordan du gør det.
Vi har testet det rigtig meget og for langt størstedelen er den nye inbox hurtigere. Udfordringen er lige nu, at man skal vende sig til at gøre tingene på anden måde og ikke mindst, at vi skal vise jer, hvordan det kan og skal gøres. Det har vi ikke været gode nok til og derfor vil jeg meget gå lidt i dybden med dine arbejdsgange.

Hvis der er huller eller steder som kunne optimeres, så kan det vurderes på baggrund af dine arbejdsgange og herefter kan vi se om der er steder vi kan gøre det bedre. 

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Først og fremmest fremgår filnavnet af det indsendte dokument ikke når man bogfører fra kassekladden. Dermed skal vi sidde og indtaste alle fakturanumre manuelt, når vi bogfører. Ændringen er så afgjort et tilbageskridt!