Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flere referencer på fakturaer

0
Jeg vil gerne foreslå at det bliver muligt at tilføje mere end én til "vor reference" på fakturaerne.

Når man bruger omsætningsstatistikken aktivt vil det være dejligt, hvis flere medarbejdere kan deles om omsætningen på en enkelt faktura, da vi ofte har flere medarbejdere der arbejder på samme sag.
i Forslag » Salg af (140 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg forstår godt, hvad du gerne vil her. 

Jeg vil lige høre, hvordan skal det fordeles på omsætningsstatistikken? Er det 100% til begge, 50/50, eller måske en valgfri fordeling? Jeg tænker det hurtigt kan blive lidt rodet med nogle af de visninger, hvis der ikke tages højde for dette. 

Jeg håber du er frisk på at uddybe dette smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Det ville være helt ideelt, hvis man kunne lave en valgfri fordeling. Men alternativt vil det også gå an, at hvis der er 2 referencer på fakturaen, bliver beløbet delt 50/50, og hvis der er 3 referencer bliver det delt med 33,33% osv. - hvis du forstår hvad jeg mener?

Mvh Louise

Hej igen,

Jeg forstår godt, hvad du mener. Tak for opfølgningen.

Jeg vil lige lade dit indlæg stå herinde lidt og se opbakningen til det. Hvis vi oplever en større efterspørgsel, så vil jeg vende retur og tage det med videre i processen mod implementering. 

Rigtig god weekend smiley