Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inbox - virkelig tidskrævende

+4
Jeg indscanner op til måske 100 bilag af gangen, hvilket har været nemt at håndtere opdelingen af i ubehandlede. Men nu kommer inbox med fejl, hvis jeg kun vil udskille f.eks. side 3 og 7 i separate filer. Jeg må derfor benytte funktionen med at opdele samtlige sider i enkelte bilag. Dernæst skal jeg over i bilagsvisning for  at finde dem, jeg skal kombinere tilbage igen. Rækkefølgen er sjældent hensigtsmæssig, så hvis side 2 ligger som side 1 opdeler jeg dem igen, hvorefter de lægger sig separat i den rigtige rækkefølge, og så kan jeg endelig kombinere dem til et færdigt bilag. I ubehandlede kunne man simpelthen flytte bilagene op og ned, så de lå korrekt eller plukke ud som man ønskede

Rigtig mange bilag fylder mere end 1 side, bl.a. vægtafgift på biler, energifakturaer, forsikring, løn mv. Dertil kommer, at mange bogholderier ikke foregår som slavisk indtastning fra det første bilag og fremefter, men mere en udplukning af de vigtigste eller det område, man sidder med på dagen.

Jeg synes bestemt ikke Inbox er et godt alternativ til ubehandlede :-(
i Forslag » Salg af (840 points)
Du har fuldstændig ret, og e-conomic er tidligere blevet fuldt orienteret om lige netop det med adskillelsen.

Jeg ved ikke, hvor de kundefjendtlige og bedrevidende holdninger kommer fra, for det er sørgeligt at opleve.

2 Svar

Du har så meget ret i at det er tidskrævende, bare det at åbne inbox tager jo 1-2 minutter,

Det er heller ikke så brugervenligt som indscanningen var, heldigvis kan man stadig redigere i ubehandlede.
Forslag af (170 points)
Tilbage til indscanning

Hej til alle der har budt ind.

Først og fremmest skal der selvfølgelig ikke være fejl. Hvis i oplever fejl, så må i meget gerne kontakte vores support, så var kan få det hele rapporteret og udbedret fejlene. 

I forhold til at kombinere bilag, så kan de kombineres i en valgfri rækkefølge. Det sker ud fra den rækkefølge i hakker dem af ude i checkboksen til venstre. Det kan måske løse lidt af de udfordringer i har der. 

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Det er desværre ikke korrekt, at rækkefølgen af afkrydsning bestemmer hvilken rækkefølge det nye kombinerede bilag ligger i, det er fuldstændigt underordnet.  Det øverste bilag vil være første side uanset afkrydsningsrækkefølgen. Når man opløser en scanning med mange bilag i enkelte bilag, lægger inboxen dem i omvendt rækkefølge af den oprindelige indscanning, således at side 1 fra bilaget ligger som side 2 i opdelingen, og herefter er det underordnet, hvordan man afkrydser dem. Side 2 ligger ALTID som side 1, så efter kombinering, skal man ophæve kombineringen igen, for inbox opdeler dem omvendt således at den oprindelige side 1 nu ligger øverst, og derefter kan man så kombinere dem igen. Tager ikke særlig lang tid at arbejde med :-( Da du Jesper og jeg har fælles bekendte bekendte vil jeg gerne vise dig det ved lejlighed

Hej igen, 

Ja, det kan jeg da godt se. Du må hilse ham næste gang i ses wink

I forhold til kombineringen, så har du ret. Det er dog ikke meningen det skal fungere på den måde og derfor vil jeg tage den op med vores udviklere, så vi kan se på det. Der er ingen garantier endnu, men jeg er helt med dig. Rækkefølgen af kombineringen kan være bedre. 

Du hører fra mig, hvis vi får det lavet. 

Rigtig god dag smiley

Hej igen smiley

Vi har nu rettet fejlen, så kombineringen af bilag kører efter den rækkefølge, som de bliver valgt i. Når du sætter fluebenene før selve kombineringen, så skal du sætte dem i den rækkefølge du ønsker dem efter kombinering. 

Du kan også ændre denne rækkefølge igen lige inden kombinering, hvis der skulle være sket en fejl. 

Du kan også på selve bilagene udskille en bestemt side, hvis den skal være for sig selv. Når du går ind på bilaget, så er der et lille ikon med et dokument og en lille pil. Det vil udskille kun det ene bilag. Det er lige ved siden af der, hvor man kan rotere bilaget. 

Jeg håber det kan hjælpe dig, så du får en meget bedre arbejdsgang.

Rigtig god dag smiley