Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Oversigt over forfaldne betalinger

+9
Det ville være rart at hvis man under Regnskab/Bank/Betalinger havde muligheden for at vælge "Ikke betalte" hvor man kan vælge ikke eksporterede betalinger. Og at man så fik alt ud, også betalinger som måske er blevet oprettet uden betalingsinformation, fordi der fx. ikke er betalingsoplysninger på en ny leverandør eller lignende.
i Forslag » Salg af (430 points)

2 Svar

Hej Mie og tak for dit forslag,

Det er et forslag vi fra tid til anden hører om og derfor vil jeg tage det med i puljen af forslag vi løbende går gennem og udvælger fra. 

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Mie

I forhold til dit forslag, så arbejder vi på at udvikle et nyt modul til betalinger. 
Derfor har vi sat udviklingen af det gamle på pause for nu. Jeg tænkte det kunne være relevant for dig at tage et kig på det nye modul.
Det er først lige blevet klar for kort siden og derfor er processen for at komme i gang lidt anderledes end normalt, men jeg vil gerne tilbyde dig chancen for at være en af de første til at komme i gang med det.  
https://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/revisorer-bogholdere/smartpay - der står lidt mere omkring det herinde. Nede i bunden kan du tilmelde dig, hvorefter vi vil aktivere modulet for dig og skrive en mail til dig. 

Hvis vi har spørgsmål eller der er noget du er i tvivl om, så svarer du bare tilbage her. Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)