Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for faktura kopi til egne referencer

0
Det ville være dejligt hvis man kunne vælge at egne medarbejdere automatisk også modtog en faktura kopi efter afsendelse hvis de er på fakturaen som reference - på samme måde som man kan vælge det under kundernes kontaktpersoner (deres reference).
Altså, hvis medarbejderen er opgivet som "vores reference"/"vores reference 2" er det muligt at sætte dem op til automatisk faktura kopi ved afsendelse.

Det er et brugbart redskab for projektledere der gerne vil have en faktura kopi til deres regnskab.
i Forslag » Salg af (160 points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg kan godt se, hvad du gerne vil her og derfor vil tage med i vores pulje af forslag, som vi løbende går gennem og udvikler ud fra.

Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Mit forslag er blevet lukket men det er ikke blevet løst. Kan I genåbne den?

Jeg vil gerne have muligheden for at ved eksterne og interne kontaktpersoner, muligheden for at kunne sætte et flueben der gør at de modtager en kopi af faktura såfremt at de enten fremgår på fakturaen som reference eller att.

At kopi af e-faktura og kopi af faktura ALTID giver en kopi til modtageren er ikke brugbart for os. Vi har mange projekter for samme kunde med forskellige projektledere som alle gerne vil have kopi af deres sag - og ikke alle andres.

Mvh. Nadja Bendix