Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fritekst

0
Hejsa

Jeg savner et INTERN fritekst felt når jeg opretter varenumre, som IKKE fremgår nogle steder på hverken tilbud/ordre/faktura.

Det er bl.a. til at skrive salgspriser ved forskellige mængder, så man ved ordreoprettelse hurtigt et sted har overblik gældende priser, når en kunde vil bestille 50/100/500stk. af en vare.

INTERN fritekst kan også bruges til at skrive kostpriser ved forskellige mængder. Eller andre interne noter.

Tænker at jeg langt fra er den eneste der sidder med dette ønske, så håber i vil overveje dette ved næste opdatering. En simpel og hurtig ting at opdatere tænker jeg, men giver STOR hjælp til at holde styr på alle informationer som vi i dagligdagen slås med der ligger forskellige steder.

Rent teknisk kan det være en copy paste af Beskrivelses-feltet ( det fungerer godt ). Således at den nye måske døbes INTERN-beskrivelse. Og blot ikke er synlig for andre.

Pft:-)

Mvh Morten
i Forslag » Salg af (160 points)
status opdateret af 🔒

4 Svar

Hej Morten

Tak for dit indlæg

Så det er et felt du ønsker at se når du vælger varnummer på en ordre, faktura, tilbud ?

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan. Det er korrekt forstået:-)
Forslag af (160 points)

Hej igen Morten

Jeg tænker om det kunne være en ide at have feltet her. Når man opretter fakturaen og har valgt varenummer kan man se den interne note man har på varen og den kommer ikke med på fakturaen


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Det ville være rigtig fint som du foreslår.

Mvh Morten
hej Morten

Jeg sidder lige og samler info om hvilke forslag vores brugere har kommet med til forbedring af noter. Jeg har et par uddybende spørgsmål til din ide.

Du skriver at "Intern fritekst" skal vises på fakturalinjerne. Skal teksten sættes på i varekartoteket? Eller skal det være til at skrive I når man opretter en fakturalinjer og vælger en vare? I så fald skal noten så gemmes og vises næste gang varen benyttes på tilbud/ordre/faktura eller skal den være knyttes til den aktuelle tilbud/ordre/faktura?

Du må meget gerne skrive tilbage og fortælle i detaljer hvordan du ønsker at bruge noterne og hvor i programmet de skal være tilgængelige og redigerbare.

mvh Tabita
Forslag af 🔒 (55.9k points)