Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




dobbelt fakturaer fra kreditor

0
Når man har fået 2 fakturaer og den dukker op 2 gang

kan der ikke komme en pop-up, der viser hvilket bilagsnr som den er ført på 1 gang

så skal man ikke bruge lang tid på at finde det 1 bilag, hvilket godt kan være et større detektiv arbejde
i Forslag » Salg af (3.0k points)

2 Svar

Hvis du bruger kreditorsystemet og du i kladden har angivet kreditoren, så kan du åbne boksen med kreditorer, hvor du lander på den ønskede leverandørs kontokort. I kladden kan du se faktura dato, hvorfor det er nemt at finde posteringen og evt. få vist det bogførte bilag. Det er nemt.

Hvis du ikke bruger kreditormodulet, er du selv årsag til problemet.
Forslag af (26.5k points)
som jeg skriver, jeg vil slippe for spildtid!!!!

Systemet har jo i forvejen fundet bilaget der påstås er ført dobbelt, hvorfor f...... skal jeg så bruge tid på at lede efter det?

og det er jo endnu mere spildtid, hvis man f.eks har 2, eller flere, konti hos en kreditor som alle starter med faktura nr. 1 hvis man skal lede efter en faktura som man ikke har fundet før.
Nåh, så forstår jeg ikke problemet. Men hvis fakturaen er bogført tidligere, behøver du vel ikke at lede efter den?
Hej Erik og Jimmy,

Jeg forstår godt, hvad du gerne vil have, der skal ske inde i applikationen.
Jeg vil dog stille lidt mig lidt hen mod Erik og spørge om, hvad du skal bruge informationen til, hvis den allerede er bogført?

Der kan sagtens være en rigtig god mening med det og derfor håber jeg du vil uddybe, hvad funktionen skal bruges til, når du så kender bilagsnummeret på den tidligere bogførte faktura :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)