Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Timeregistrering

0
Hej

Min kollegaer som taster tid i economic søger rigtig meget at de kan se deres over/undertidssaldo. Jeg forstår dem godt. De har intet overblik. Kan det ikke (som tidligere forslået og forespurgt economic) komme på i den mobile reg.app.? Det vil  være en stor hjælp og fordel.

Mvh

Rikke Koop
i Forslag » Projektstyring af (280 points)

2 Svar

Hej Rikke og tak for dit forslag, 

For at være helt sikker, så vil jeg lige spørge lidt ind.

Overblik er altid en god ting, men hvordan skal vises og skal det vises til alle? 

Handler det om et overblik på dagen, ugen, måneden eller noget helt fjerde? 

Hvordan skal det overblik vælges og vises? - den her er kun, hvis du har en god ide til det. Intet krav wink


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper. Medarbejderne registrerer deres tid på app-en på tlf. De kan se det samlede antal timer de har tastet hver dag. Det kunne være fantastisk om de også kunne se det totale timeantal for ugen og ligeledes kunne se om de har over eller undertid. Jeg bliver ofte spurgt og skal så selv ind og kigge i systemet, hvor jeg kan se det. Men det giver medarbejderen et godt overblik selv, hvis de også har mulighed for at se det. Det hænder ofte, at en medarbejder ikke har fået tastet 37 timer på en uge. Så må jeg have fat i medarbejderen for at høre om det er korrekt de har afspadseret, da det reelt er det der sker. Så en information på mobil-app hvor de kan se samlede tastede timer samt over/undertid vil være en super god ting for economic.
Forslag af (280 points)

Hej igen, 

Jeg kan godt forstå, hvad du gerne vil her. Derfor har jeg undersøgt efterspørgsel og de tekniske udfordringer der ville være ved at implementere. 

Efterspørgslen er desværre ikke særlig stor og de tekniske udfordringer er ret store. Det kan virke lidt mærkeligt, når vi 'bare' snakker altid timer, men problemet består i de muligheder, der er mellem applikationen og vores apps. De spiller sammen mellem noget, der hedder API. Det behøver vi ikke bruge så lang tid på, men muligheder for dette forslag findes altså ikke i vores API og derfor vil det blive ret stor opgave at få implementeret dit forslag. 

Derfor vil vi for nu ikke gå i den retning, men vi udbygger hele tiden vores API, så det kan være at det i fremtiden vil være lidt nemmere at implementeret. 

Rigtig god dag smiley