Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at at køre fakturaer med ældste føret uden at den hopper tilbage til liste

0
Nu er den galt igen. Dette forslag er blevet behandlet en gang, men efter i har lavet nye ændringer virker det ikke længere. Det vil sige at nu har jeg cirka 100 fakturaer der skal bogføres, jeg vil gerne lave den med den ældste først.

Hver gang jeg har trykket på opret ny postering hopper den ud i listen, og jeg skal så lukke næste faktura op.

Nå jeg så skriver i en chat, få jeg så at vide at der ikke er en løsning på det, men at jeg er velkommen at stille det som forslag. Det gør jeg så igen igen.
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (280 points)

1 Svar

hej Hanne

De fakturaer du gerne vil bogføre hvor gør du det fra? Altså hvor i e-conomic er du når du oplever denne udfordring?

Hvis det er i Inbox så skal du sørge for at de bilag du vil bogføre ligger din rækkefølge du vil bogføre -. altså med den ældste faktura øverst.

Det kan du ændre på på 2 måder - enten ved at klikke på datoen i overskriften - eller gå ind i Indstillinger - og vælge sorteringsmuligheden Manual sortering, så kan du sortere som man gjorde i Indscanning - Ubehandlede med pile op og ned.

Årsagen til at den hopper tilbage til listen når du trykker Opret Ny postering er at du er nået til det sidste af dine dokumenter på listen :)

Jeg er ked af at den supporter du har talt med ikke har forstået din udfordring korrekt, og jeg håber at dette tip vil hjælpe dig :)
Bogføringshjælp af 🔒 (55.9k points)
Jeg har sandelig også sorteret efter dato med ældste først i indbox, som jeg før har gjort. der efter åbner jeg den øverste laver den og trykker på opret ny postering, så skulle den hoppe videre til næste postering, men det gør den ikke. Den hopper ud til listen igen, så du skal åbne næste for at komme videre, så der er noget der ikke stemme. Tak for oplysningen om muligheden for manuel sortering.
Hej Hanne

Ja det er virkelig uheldigt. Vi har en bug på sorteringen i øjeblikket så selvom man ændre rækkefølgen i oversigten så ændres det ikke i "bladre-rækkefølgen" - det arbejder vi på at få løst :)

mvh Tabita