Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Levringsdato pr. varelinje på ordrebekræftelser til kunderne

0

Hej, 

Hvornår bliver det muligt at yde en ordentlig kundeservice, ved at kunne bekræfte leveringstid på hver enkelt varelinje til kunderne?

Feltet eksisterer jvf. ovenstående jo umiddelbart i systemet. 

Hvordan vil I ellers foreslå, at vi bekræfter en ordre med ex. 25 varelinjer, der delleveres på 8 forskellige datoer?

i Forslag » Salg af (230 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

hej Hgt

Tak for dit input.

Det er helt korrekt at man ikke kan sætte leveringsdato på linjeniveau men kun en samlet dato på hele ordren, og den dato kan man få vist på alle linjerne, som det er nu.

Jeg forstår godt at det i mange tilfælde ikke giver mening og at det kunne være mere optimalt med mulighed for at sætte leveringsdato på selv ordrelinjen.

Jeg lader derfor dit forslag ligge en månedstid for at se hvilken feedback vi får fra andre brugere og så hører du fra mig igen.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

hej igen

Dit forslag har ligget på forum i halvanden måned uden feedback fra andre brugere med samme behov eller ønske.

Selvom jeg godt kan forstå at det kan være en god ide, må vi prioritere ideer der dækker flere brugeres behov, så vi går desværre ikke videre med dit ønske i denne omgang.

Et løsningsforslag kunne være at du grupperer dine varer på ordrebekræftelsen så alle varer der leveres den 8. december står sammen og så indsætter en overskrift med Varer til levering 8.december

Det gøres ved at oprette en Ny varelinje og kun udfylde feltet Varenavn - så benyttes det som en tekst/overskrift.

Se eksemplet her:

Og på pdf:

Jeg håber at dette forslag kan bruges nu vi ikke har den funktion du efterlyser :)

Forslag af 🔒 (55.9k points)
opdateret af 🔒