Fakturering, mangler en knap

–1
Hej - jeg (vi) mangler en knap - en knap der kunne spare megen tid.  Hver gang vi fakturer er vi tvunget til at trykke på knappen "Bogfør og send faktura" herefter skal der vises lidt popsmart bling bling på skærmen - som man skal vente på - og så endelige et vindue hvor man for anden gang skal trykke på en knap ( troede man jo egentlig man havde gjort ) - her kan man så vælge knappen "kun bogfør" - hvilket vi stort set bruger 95% af tiden (kunden får en slutseddel - vi fakturerer således regnskabet stemmer) .  Summa: 2 klik + irriterende venttid for noget der kunne udføres hvis der var en knap med funktionen "bogfør faktura" - færdigt arbejde.  Hvorfor skal det være så bøvlet?
i Forslag » Salg af (2.2k points)

1 Svar

Hej Robert og tak for dit input, 

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at du skal klikke 'bogfør og send' og så efterfølgende lige bekræfte, at du gerne vil sende eller ikke med de oplysninger, som der er i pop up'en. 
Jeg kan godt forstå, at betydningen af pop up'en bliver mindre, når man udelukkende skal nøjes med at bogføre den. Ideen med pop up'en er jo primært til dem, der gerne vil bruge eller rette i de oplysninger, som der kan ses derinde. 

Til at starte med, så vil jeg ikke love dig noget, men hvis nu du helt selv kunne bestemme. Hvor vil du så have den manglende knap henne? smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (94.4k points)