Hej og tak for dit input.
Jeg forstår godt, hvad du mener her, men jeg vil med det samme sige, at det ikke er noget vi kommer til at arbejde med. Min anbefaling vil derimod være, at du får sendt dine faktura på den dato de rent faktisk skal sendes. Jeg ved godt det er nemmere sagt end gjort, men vores betalingsbetingelser er en drop down af valgmuligheder og ikke et valgfrit felt til det antal dage, der lige passer. Det ville betyde vi skulle bygge hele måden det virker om og påvirke alle andre brugere i samme omgang.
Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt for dig i denne sammenhængen, men jeg vil hellere være ret klar omkring det fra start.
Den eneste løsning jeg kan se virke er, at du kan vælge og masseopdatere alle betalingsbetingelserne. Så du har en række standarder fx 7 dage, 14 dage og 30 dage. Hvis de står til 7 dage, så kan du opdatere til 30 dage eller lignende. Man ikke dette i dag, men hvis man kunne, ville det så hjælpe dig?
Med venlig hilsen Jesper Mieritz