Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betalingsdato

0
Ifm. at man kan bogføre og sende alle Igangværende fakturaer - kan man vælge at ændre fakturadato for alle fakturaer og det ville være perfekt, hvis man også kunne vælge at ændre betalingsbetingelser/betalingsdato.

Når man f.eks. tilbagedaterer sine fakturaer til den måned de vedrører, og dermed reducerer antallet af dage til betaling, vil det være fint, hvis man samtidig kan justere betalingsdatoen tilsvarende.
i Forslag » Salg af (630 points)

1 Svar

Hej og tak for dit input. 

Jeg forstår godt, hvad du mener her, men jeg vil med det samme sige, at det ikke er noget vi kommer til at arbejde med. Min anbefaling vil derimod være, at du får sendt dine faktura på den dato de rent faktisk skal sendes. Jeg ved godt det er nemmere sagt end gjort, men vores betalingsbetingelser er en drop down af valgmuligheder og ikke et valgfrit felt til det antal dage, der lige passer. Det ville betyde vi skulle bygge hele måden det virker om og påvirke alle andre brugere i samme omgang.

Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt for dig i denne sammenhængen, men jeg vil hellere være ret klar omkring det fra start. 

Den eneste løsning jeg kan se virke er, at du kan vælge og masseopdatere alle betalingsbetingelserne. Så du har en række standarder fx 7 dage, 14 dage og 30 dage. Hvis de står til 7 dage, så kan du opdatere til 30 dage eller lignende. Man ikke dette i dag, men hvis man kunne, ville det så hjælpe dig? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)