Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mere tekst under fakturaafgivelse

0
Hejsa

I har brug for et bedre tekst-felt, der hvor man skriver en hilsen til kunden, når man fakturerer.
Altså, det lille pop-up tekst-felt der kommer frem, som blot fylder et par linjer, og som kan forlænges ved at hive i den lille trekant nederst i højre hjørne.

Men helt enkelt.
Når jeg sender tilbud, ordrer eller fakturerer, så skriver jeg rent faktisk noget vigtigt til kunden.
Jeg bruger tid på at formulere noget klogt eller indsigtfuldt, der matcher den pris og den vare jeg gerne vil sælge.

Og det må da gælde for hovedparten af alle kunder.

Og det virker faktisk ret vildt, at jeg kun har 2 linjer til det og at jeg skal klikke mange gange for at fange den lille trekant og forstørre feltet. Selv efter at have brugt jeres system i mere end 15 år at det ikke blevet lettere at forstørre feltet.

Alene det faktum, at jeg i dette tekstfelt hvor jeg skriver dette indlæg, har et stort overskueligt tekstfelt, med formateringsmuligheder, vidner om at I godt ved at dette er minimumsnormen i vores dage.

- og ja...
Jeg forstår godt, at I ikke vil have formattering i det tekstfelt, da det dermed øger chancen for at fakturaen går i SPAM filtret hos kunden.
Men for guds skyld, giv mig dog muligheden for at overskue den tekst jeg gerne vil skrive, uden at gør det så svært..!!

Taaak! :-)

/ Lars
i Forslag » Salg af (560 points)

2 Svar

Hej Lars og mange tak for dit input,

Jeg forstår din problemstilling og jeg vil lige lade dit indlæg ligge herinde lidt for at se, hvor mange andre, der har samme udfordring. 

Når det er sagt, så vil jeg høre om de her beskeder kan laves som standarder? Eller i hvert fald kan være tæt på? I så fald har vi for ikke så længe introduceret en skabelon til afsendelse som du kan finde her.

Jeg ved ikke om du kan bruge det, men du skal i hvert fald præsenteres for muligheden. Du hører fra mig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen Lars, 

Efter lidt herinde, så har der ikke været andre med samme forespørgsel og derfor vil jeg for nu ikke gå videre med dit indlæg.

Det er selvfølgelig ærgerligt, men vi har fået andre forslag, som flere brugere ønsker og derfor vil i denne omgang gå videre med dem.

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)