Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smartbank Danske Bank

0
Posteringer indlæses i modsat rækkefølge inden for hver dato. Det gør bilagsnummerpåføringen meget besværlig, hvis man, som vi, bruger kontoudskrifterne fra banken som bilag.

Skal Smartbank leve op til sit navn, når banken er Danske, skal der byttes om på bankposterne inden for hver dato. Lidt svært at forklare.
i Forslag » Bank af (570 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

hej Mbrade

Tak for dit input.

Jeg kan godt forstå irritationsmomentet hvis kører bilagsrækkefølgen meget stringent.

Er det sådan forstået at du nummerer posterne på kontoudskriften før, de får numre i e-conomic siden rækkefølgen er en udfordring? Måske du kunne fortælle mig flere detaljer om din arbejdsgang? :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)

hej Tabita,  nej jeg nummerer bilagene på kontoudtoget efter E-conomic s bilagsnummerering.

og se hver hvordan nummeringen ser ud, meget forvirrende

bilaget 8/9 har nummer 1172. 9/9 er der 3 bilag nummeringen er modsat så det starter med 1179, og går mod 1177. så er der to bilag den 10/9 1181 og 1180. et bilag den 11/9 og 14/9, her kan der ikke byttes om på rækkefølgen af dagens bilag så her er rækkefølgen OK, 1182 ogv1183. 15/9 starter med 1190 og går mod 1188. hvor er 1173-1176 på foregående side. 1184 -1187 på efterfølgende side. Brug noget tid til at sætte dig ind i det, inden du spørger mig. det smartbank gør ved posteringerne er at de inden for samme dato bytter om på rækkefølgen i forhold til Danske Bank på kontoudtoget.

det er ikke en tilfældig rækkefølge inden for datoen, den er altid "vendt på hovedet". ser frem til at høre mere, mvh merethe

hej igen

Måske er det ikke nødvendig at nummerer dem så minutiøst? Prøv at tal med din revisor om du evt. kan få lov til at skrive bilag 1177-1190 i toppen af bilaget?

mvh Tabita