Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Not so smart inbox

+8
Flere ting omkring den famøse nye inbox, som skulle gøre arbejdet lettere, hvilket det absolut ikke gør herude i virksomhederne.

1: når bilaget kommer ind i inboxen, skal det være muligt at fravælge, at noten kommer med ind, således feltet blot er blankt, og man selv kan skrive den note man ønsker, UDEN at skulle slette den indscannede tekst først.

2: Hvis man kun har badic, og dermed ikke adgang til hele fanen regnskab, kan man ikke komme i inbox. Det skal simpelthen løses inden i bare sletter den gamle indscanningsfunktion, ellers sidder vi herude med 5 brugere, der ikke kan komme ind og godkende deres regninger. Og nej, vi kan ikke bare give dem adgang til alt under regnskabsfanen, da de jo så også kan se fx. saldoen i banken.

3: Bogføringsmåden derinde er håbløs, og på ingen måde nemmere end den er under kassekladder, tværtimod meget tungere at arbejde med, det tager simpelthen længere tid at lave det samme arbejde.

4: Når man så har fået tastet bilaget under indscanning, skal man så helt ud, og ind under regnskab --> kassekladder for at kunne bogføre det! Det er da dobbeltarbejde kontra nu, hvor man så er samme sted, og ikke skal klikke et andet sted hen for at bogføre.

5: Når man skal taste derinde, så er det virkelig et lille billede at kigge på, når man skal kunne sidde og aflæse fakturanumre, betalingsID mv.

6: Man skal klikke tab VIRKELIG mange gange, da den hopper over på rullemenuen, og ikke bare hen i indtastningsfeltet.

7: Når man bruger projekter, er det helt galt, da man så HVER gang, skal ned og sætte flueben i projekt, og så gå tilbage igen.

8: Ved hvert bilag skal man klikke på opret ny postering, førend man kan taste.

Det må være muligt at enten lave det langt smartere, mere brugervenligt, eller simpelthen bibeholde den gamle funktion med indscanning, så man selv kan vælge hvad man vil bruge.

I skal være mere end velkomne til rent faktisk at komme ud i virksomhederne og se det i funktion, kontra det gamle, det er SÅ tungt at arbejde med, og gør arbejdsprocessen meget mere besværlig.
i Forslag » Bilagshåndtering af (250 points)
status opdateret af 🔒
Hørt - at nedlægge indscanningsmodulet er et total selvmål - håber på der snart er nogle hos e-conomic der vil tage dette alvorligt

der må gerne komme et felt hvor momsbeløbet står, evt efter beløb, da vi tit har beløb der har både moms og momsfri beløb og gerne vil være sikre på momsen er rigtig.

Glemte... den farve som "fakturaen findes allerede" må gerne skiftes tilbage til rød, for gul kan man ikke se.

Hvis man som jeg gjorde tidligere fik bilaget op i et nyt vindue, ville det være dejligt hvis jeg kunne zoom det større, uden at det påvirker indbakken, for som TS skriver, så er det umuligt at se fik nr osv på bilaget. Og hvis man ville have det større og så trykkede på det, forsvandt ens makør fra hvor man stod og skulle skrive, så tilbage, og så blev det mindre igen... sådan kunne jeg bruge mange timer på at skrive et fik nr indtil jeg tog kuglepen og papir i brug, og det er vel ikke meningen at jeg skal skrive det ned på papir for at kunne skrive det ind i systemet.
Jeg synes også at det "lille" billedet af bilaget er svar at læse.

Jeg skal taste ca 95% af alle bilag i hånden da de kommer ind som pdf kombineret med pdf'et godkendelsesmail - den kan ikke finde ud af at scanne det.

Det er enormt besværligt at man skal zoome med musen hver gang, samt at man ikke kan kopiere tekst/beløb over. Man skal først klikke i feltet, så flytte musen over billedet og finde teksten og så taste det. Zoom af font i browseren hjælper også ret begrænset. Som regel er billedet for uklar/fuzzy til at kunne læse præcist uden zoom
Jeg er helt enig. Inbox er en stor forringelse.

Jeg mangler at kunne åbne et bilag i inboxen i et separat vindue og forstørre det til en læsbar størrelse og derefter gå over til at andet vindue og arbejde. F.eks. for at oprette en bankpostering eller undersøge andre ting i e-conomic. Nøjagtig som man kan i Kassekladde.

I den nuværende løsning virker forstørrelse kun, mens man står i vinduet, og i øvrigt flagrer forstørrelsen forstyrrende frem og tilbage.

Jeg forstår ikke, I laver 'forbedringer' uden at tage praktiske brugere med på råd.

3 Svar

hej JOSK

Tak for dit feedback.

I de tre år der er gået siden vi lancerede inbox er der udviklet meget på modulet og vi arbejder stadig med finpudsning og flere funktioner så det bliver endnu mere optimalt.

Din bemærkning om Basic og at klikke på Fanen Opret ny Posteing kan vi godt se er kritiske og tager vi med i vores overvejelser.

Det lyder til at du meget gerne vil fortsætte med at bogføre i kassekladden og det kan du sagtens med Inbox, du kan stadig klikke opret fra indscannet og vælge dine bilag her, det bliver ikke ændret. Så du kan nøjes med at bruge inboxen til at modtage bilagene i og evt. sortere dem i en ønske rækkefølge.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej.

Kan kun tilslutte mig dette. Billedet er simpelthen for lille ift. brugen af plads, hvor man indtaster sine oplysninger.

Noget som også er irriterende er at der kommer et ligge vindue op, hver gang man har bogført et bilag, men dette dækker for f.eks. beløbet  ved det næste bilag - ikke smart placeret, da man så først skal klikke denne væk eller vente til den forsvinder selv.

Derudover mangler jeg stadig at man kan komme det ekstra lag ned i posteringerne, når man f.eks. står på en leverandør eller konto, at kunne se hvor/hvilken konto der blev brugt sidste gang. (håber det gav mening).

Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
Forslag af (3.6k points)

hej JOSK og I andre der har stemt og kommenteret på dette indlæg.

Det er nu udført at inbox altid starter på fanen Opret ny postering og hvis man så klikker på Vedhæft til postering, så huskes denne indstilling til du igen kliker på Opret ny postering.

Flere af de andre punkter der er nævnt i indlægget er også noget vi arbejder på at forbedre så følg godt med i de kommende forbedringer her:

Forslag af 🔒 (55.9k points)