Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Markering af flere poster manuel i kasseklade samt bankafstemning

+1

Kunne være en stor hjælp hvis man under f.eks. bankafstemning, udlingning af regninger ved debitorer/kreditorer kunne markere flere linjer på en gang. Fra og til. Istedet som nu at skulle markere hver enkelt post. Giver rigtig mange klik, og belastning af musearm.

i Forslag » Bogføring af (130 points)

2 Svar

Hej Ebbe

Tak for dit indlæg

Jeg skal lige høre, I hvad forbindelse det er at du gerne vil markere flere posteringer på en gang. Er det når du overfører posteringerne til kassekladden eller ?

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Når jeg laver kasse afstemning (f.eks. 20 dankort indbetalinger) eller skal markere flere poster under kassekladden (f.eks. x antal poster på bilag XXXX)

Jeg havde håbet der var en funktion ligesom i excel hvor man markere den øverste række, holde SHIFT inde og klikke på eksempelvis række 20, og så er alle rækkerne derimellem markeret.

Håber det giver mening.
Hej Ebbe

Tak for forklaring og undskyld det sene svar. Jeg vil gerne lægge dit ønske til overvejelse, så det er noget vi kigge på til vores næste "Sprint of Wauw"

Hej igen Ebbe

Det du kan gøre for at spare musearmen er at bruge pile tasterne istedet for musen. Prøv at følge videoen her. 

Hvis det evt. er 20 linjer ud af 25 linjer kan du markere alt og så af markere de 5 linjer der ikke skal med

https://www.screencast.com/t/a2FpneL5tuGV


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)