Hej Carl og mange tak for dit indlæg,
Der er flere ting, som lige springer i øjnene på mig her, men først og fremmest, så tænker jeg en ting. Projektstyring.
Vi har et modul i e-conomic, der er skræddersyet til at oprette projekter (I dit tilfælde 1-9). Det vil sige du får et ekstra felt, hvorpå du kan skrive projektnummer. Den er samtidigt fuldstændig uafhængig af din bilagsnummer serie. Du kan søge, filtrere, lave rapportering, se omkostninger vs. indtægter, dækningsgrad mm., hvis du har projektstyring på din aftale.
Det næste jeg tænker jeg er så alt det her med excel. Hvad er grunden til du trækker du ud i excel? Hvis du er frisk på at uddybe det, så kan jeg vi se om det kan gøres på en nemmere måde.
Alt i alt, så tror jeg ikke du har brug for nyt felt, men jeg tror du har brug for vores projektstyringsmodul. Du kan læse meget mere omkring det herinde eller tage vores online kursus i lige netop projektstyring. Se det her. Det er ganske gratis, så det eneste det koster er, at en time af din arbejdsdag
Med venlig hilsen Jesper Mieritz