Afstemning af mellemregninger mellem koncernselskaber

+1
Hej

Det ville være relevant at kunne afstemme mellemregninger med koncernselskaber i bankafstemningsmodulet.

Helt konkret skulle man kunne oprette forbindelse i realtid til et koncernselskabs aftale i E-conomic, så alle poster i realtid fremgår inde i Bankafstemningsmodulet - ligesom Smart Bank for bankposteringer.

Kan det komme på tegnebrættet?

Venlig hilsen

Simon
i Forslag » Bogføring af (190 points)

2 Svar

hej Simon

Vi har ikke noget på tegnebrættet om at afstemme forskellige e-conomic regnskaber med hinanden i bankafstemningen.

Hvis du tænker på konsolidering vil jeg anbefale dette redskab fra Budget123.

Lad mig høre om det var det du tænkte på?

Med venlig hilsen

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (21.2k points)
Hej Tabitha

Det bliver lidt tung at skulle koble en 3. part på til en ekstra omkostning.

Jeg vil sådan set bare hold en melleregningskonto i ét selskab op mod den modsvarende mellemregningskonto i et andet selskab :-)

Venlig hilsen
Simon
Forslag af (190 points)
hej Simon

Det der er udfordringen er at det kræver at man har adgang til konti i andre aftalenumre for at kunne det, og det vil kræve en stor ændring i e-conomic.

Det du måske kunne gøre var at eksportere kontoudtoget fra aftalerne og importere dem i bankafstemningen og så lave en afstemning - ligesom du gør med banken :)

mvh Tabita