Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sortering i Smart Inbox

+3
Hej

I Smart Inbox mangler jeg en sorteringsmulighed, der går på den dato, som Smart Inbox aflæser på bilaget.
Når man kun bogfører periodisk, kan det være svært at snuse sig frem til det enkelte bilag, når den primære sorteringsmulighed er den dato, hvor bilaget er uploadet - men den dato kan være vidt forskellig fra faktura-/kvitteringsdatoen.

Venlig hilsen
Simon
i Forslag » Bilagshåndtering af (400 points)
Helt rigtigt og det kan kun ske for langsomt. har i dag chattet længe support, da det ikke gav nogen som helst mening at den ikke sorterer efter de oplysninger som appen siger den aflæser. det er helt fjollet..

Keld Janerka

3 Svar

hej Simon

Tak for dit forslag.

Jeg lader det lige ligge og afventer hvilken respons andre brugere har på dit forslag.

En hjælp til at finde specifikke bilag når man bogføre sporadisk kan være at benytte søgefeltet:

Når man søger på søgeord eller afsender her, så fremfindes alle de bilag der matcher på ordet - også dem i kategorierne. De kunne måske være en hjælp i dit opsporingsarbejde, hvis det nu skulle vise sig at du var den eneste med ønsket om at søge på aflæsningsdatoen :)

Forslag af 🔒 (55.9k points)

hej igen Simon

Vi får virkelig mange forslag til nye eller forbedrede funktioner til Inbox, og da det ikke ser ud til at der er den store forespørgsel efter at sortere på aflæsningsdatoen, så går vi i stedet for videre med nogle af de ideer som har fået mere opbakning :)

Du kan se alle de ideer vi pt har i Ønskebrønden og hvert kvartal gennemfører vi ca 10-15 af disse. Du kan se dem og stemme på dem her

Forslag af 🔒 (55.9k points)
jeg synes det er en hurtig konklusion at der ikke er efterspørgsel.. hvor stor en del af kunderne tror du ikke der ligesom jeg sidder og bliver irriteret, uden at logge ind på forum for at sige sin mening..

hilsen keld
hej Keld

Du har formodentlig helt ret i at det er flere der har input til programmet uden at dele det med os.

Vi kan dog ikke gå ud og spørge alle 140.000 virksomheder hvad de synes vi skal lave først :) derfor har vi forum og her kigger vi på, hvilke ideer der får størst opbakning :)

Det betyder selvfølgelig ikke at alle de ideer vi ikke går videre med er dårlige, det er blot et spørgsmål om hvad der er ressourcer til at gennemføre inden for en overskuelig tidsramme :)

mvh Tabita
Jeg vil gerne stemme i Simon.

Med rigtig mange bilag og periodisk bogføring, vil det kunne være en kæmpe hjælp til overskueligheden.

Søgefunktion som e-conomic foreslår ser jeg ikke som brugbart, da mit behov er at kunne sortere på faktura dato, og den så selv springer til næste bilag i faktura-dato-rækkefølgen når jeg opretter posteringen.

Jeg oplever generelt at rækkefølgen man får bilagene i er fast defineret i systemet, og ikke efter hvilken rækkefølge man har sorteret bilagene i i inboxen.

Mvh. Torben
Forslag af (340 points)
Hej Torben

Hvis du søger en bestemt rækkefølge på dine bilag kan du benytte funktionen Manuel Sortering som du måske kender det fra menuen Ubehandlede. Den slår du til i Inbox i Indstillinger - Manuel Sortering.

Lige nu oplever vi desværre en bug på kolonnesorteringen så selvom man vender datoen så de ældste er først så "bladrer" den efter nyeste-først sortering. Det arbejder vi på at løse.

mvh Tabita
Så vidt jeg kan læse, så sorterede inbox "bladrer"-funktion den forkerte vej. Fejlen blev nævnt 10. november. Hvornår er den løst? P.t. "bladrer" inbox stadig den forkerte vej.
hej med dig

Ja det er da træls at der ikke kan bladres fra gammel dato til nyere.. vi arbejder stadig på en løsning, så du kan være helt rolig, det er ikke glemt :)

/Tabita