Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Overføre rettet tekst i en ordre til bestillingsmodul

0
Jeg sælger varer i mm eller mtr eller lign, og har i den forbindelse behov for at ændre en standard oprettet varer eksempelvis 132 mm til 129 mm.

Det gør jeg uden problemer i tilbud/ordre.

men når kunden accepterer tilbudet/ordren, så laver jeg en bestilling til lager modulet.

MEN så kommer min ændrede tekst ikke med, men derimod den oprindelige "oprettede" tekst.

Så skal jeg kontrollere og sikrer mig at jeg ikke skriver forkert, da jeg sender direkte til min leverandør, og det kan være fatalt med taste fejl i dette moment.

Derfor vil jeg gerne at man overførte det samme som der står i tilbud/ordre, også det tilrettede...
i Forslag » Køb af (180 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

hej Lars

Tak for din henvendelse.

Jeg kan godt se det er upraktisk for dig at varenummerets standardtekst anvendes på leverandørbestillingen.

Jeg vil gerne høre lidt ind til din arbejdsgang.

Kunne det ikke løses med at hver varer oprettes med eget varenummer? så du har en vare på 132 mm og en på 129mm. De kommer så vidt jeg forstår på dig alligevel hjem i de præcise mål?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej

Det vil være meget bøvlet, og unødvendigt at skulle oprette varenummer hver gang der er en mm i forskel.
Forslag af (180 points)
hej igen :)

Når man benytter lagermodulet er det optimeret til at hver unik vare har sit eget varenummer.

Jeg vil godt tagge dit forslag med Lager så de udviklere der lige nu sidder og arbejder med udkast til nyt lagermodul kan tage dit feedback med i deres overvejelser.

Dog kan jeg ikke love at det vil blive gennemført, da der ikke er andre brugere der har givet udtryk for samme ønske.

mvh Tabita