Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sætte antal til nul i tilbud

0
Når jeg laver tilbud på systemer, kan kunden have ønske om mulige optioner, og derved ønsker at kende prisen uden at det skal med i basistilbuddet.
Derfor vil det være en stor fordel at man kan sætte flere varer ind med 0 i antal, så prisen fremgår, men ikke tæller med i den samlet tilbudssum.
i Forslag » Salg af (240 points)

3 Svar

hej Mogens

Tak for dit forslag.

Så du ønsket at kunne tilføje varer som ikke tæller med i sammetællingen.

Altså varer hvor netto styk pris vises men ikke netto total?

Jeg lader dit foreslag ligge så jeg kan se hvad andre brugere har af feedback omkring dette ønske og så vender jeg tilbage om en månedstid.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen Mogens

Dit forslag har ligget på forum i godt en måned uden at andre brugere har tilkendegivet at det har samme behov eller ønske som dig, så vi går ikke videre med dit forslag.

Vi er dog glade for input til programmet og du må meget gerne dele dine ideer med os en anden gang :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej Mogens

Jeg ved ikke om du fandt en løsning på dit problem? vi havde samme problemstilling og der fandt vi en løsning.
Vi har i antal kunne angive 0,000001 og så bliver varen vist i tilbuddet til en samlet sum á 0,00 og intet fremgår i antal.


Mvh. Rasmus

Forslag af (140 points)
Kære Rasmus Skov Olsen

Tak for dit indlæg og forslag. Jeg vil prøve det af næste gang. Det er da i hvert fald brugbart.
Synes stadig at det er underligt at man ikke kan sætte antal til 0.

Mvh Mogens