Sætte antal til nul i tilbud

0
Når jeg laver tilbud på systemer, kan kunden have ønske om mulige optioner, og derved ønsker at kende prisen uden at det skal med i basistilbuddet.
Derfor vil det være en stor fordel at man kan sætte flere varer ind med 0 i antal, så prisen fremgår, men ikke tæller med i den samlet tilbudssum.
i Forslag » Salg af (140 points)

2 Svar

hej Mogens

Tak for dit forslag.

Så du ønsket at kunne tilføje varer som ikke tæller med i sammetællingen.

Altså varer hvor netto styk pris vises men ikke netto total?

Jeg lader dit foreslag ligge så jeg kan se hvad andre brugere har af feedback omkring dette ønske og så vender jeg tilbage om en månedstid.

Med venlig hilsen

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (21.2k points)
hej igen Mogens

Dit forslag har ligget på forum i godt en måned uden at andre brugere har tilkendegivet at det har samme behov eller ønske som dig, så vi går ikke videre med dit forslag.

Vi er dog glade for input til programmet og du må meget gerne dele dine ideer med os en anden gang :)

Med venlig hilsen

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (21.2k points)