Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Faktura dato = dags dato!!

+1

Ændring så fakturadato bliver den dato man sender faktura og ikke den dato man opretter fakturaen..

Det giver på ingen måde mening at det er den dato man opretter fakturaen der er fakturadato.

Hvis man glemmer og ændre fakturadato vil forfaldsdato tit være overskredet for mit vedkommendecrying.

Ja man kan selvfølgelig bare rette datoen men det kender jeg da mig selv godt nok til det kommer jeg til at glemme mange gange.crying

Hvis man bogfører ude fra " igangværende fakturaer" kan man sætte flueben i skift til dags dato. Det må være en minder operation at få den funktion, når man står inde på hver enkelt faktura og vil bogføre.

Troede næsten det var løgn da jeg fandt ud af det ikke var muligtno. Selv mit gamle C5 kunne finde ud af det.

i Forslag » Salg af (190 points)

1 Svar

Hej Kristian

Så du ønsker at når man redigere en faktura og trykker Bogfør og send at man i vinduet der kan ændre fakturadato lige som man kan når man sender fra Igangværende?

Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om dit arbejdsflow?

Måden det nuværende flow er tænkt er at hvis man er inde på fakturaen og sender derfra er det fordi man lige har oprettet fakturaen og sender den med det samme og der kan man redigere datoen i feltet her:

Når man sender fra Igangværende er tanken at det er fakturaer man måske har arbejdet på løbende og de derfor kan have forskellige datoer men de alle skal bogføres med samme fakturadato.

Giver det flow mening? 

Hvordan arbejder du?

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Ja jeg kunne rigtigt godt tænke mig den selv rettede faktura dato når man sender en faktura eller man kunne sætte rettetegn ved den selv skulle tilrette datoen

Jeg er helt med på jeg bare kan rette datoen når jeg står inde på fakturaen. Men det ved jeg med sikkerhed det kommer jeg til at glemme mange gange.

Måden vi kører på er at min montør opretter en faktura til kunden når han er på stedet. Så kontrollerer jeg den og sender den. Og der kan godt gå en uge inden jeg får kigget dem igennem.

Jeg opretter næsten ingen fakturaer som bliver sendt den samme dag.

Forstår stadig ikke ideen med at man kan sende en faktura med en dato der ikke passer.
hej igen

Undskyld det sene svar, jeg havde ikke set at du havde svaret :(

Du har helt ret i at man ikke skal sende en faktura med en forkert dato.

Det du efterlyser kan du gøre fra oversigten på igangværende faktura - her kan du markere dem du vil sende og så trykke send valgte og i pop up vinduet her kan du vælge en bestemt dato.

Jeg håber at den funktion vil glæde dig.

mvh Tabita