Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Scannermodul

0
Lad nu være med at fjerne den gamle scannermenu under Regnskabsfanen !! den er faktisk en stor hjælp i oprydningsarbejdet mv på kunderne.

OG HUSK PÅ, at der er mange incl. mig selv der andvender helt andre scannerløsninger end smart inbox, og her er det virkelig frustrerende at man skal ind over smart inbox og behandle bilag.

SÅ PLEASE BEVAR DEN GAMLE MENU UNDER REGNSKABSFANEN SCANNING, ELLER GØR DEN I DET MINDSTE VALGBAR.
i Forslag » Bilagshåndtering af (240 points)

1 Svar

hej Johnny

Det er dejligt at høre, at du er meget glad for Indscanning :)

Det er nu ca. 3 år siden vi introducerede Inbox og har lavet mange forbedringer i modulet i den tid. Indscanningsmenuen VIL blive udfaset på et tidspunkt, det er der ingen tvivl om, så jeg vil opfordre dig til at tage inboxen i brug, jo før jo bedre, så du ikke står og skal lære det fra scratch den dag, vi fjerne indscanningsmenuen.

Jeg vil understrege at selvom vi fjerner indscanningsmenuen, vil man stadig have mulighed for at oprette posteringer i kassekladden "fra ubehandlede", så man tvinges altså ikke til at oprette posteringer fra inboxen.

Jeg vil opfordre dig til at deltage i onlinekurset i Indscanning og Smart inbox så du får alle de bedste tips og tricks med på vejen - det er helt gratis.

Jeg vil også meget gerne høre, hvad et det for et oprydningsarbejde, du synes der er meget nemmere i Ubehandlede end i inboxen? Så måske du vil uddybe, enten her i tråden eller ved at kontakte mig i supporten.

Forslag af 🔒 (55.9k points)