Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nem betaling af fakturaer

0
Hej,

Vil MEGET gerne om I kunne lave en løsning i Smart box, så når man havde bogført sine bilag, at man kunne trykke på en knap, så blev det skyldige beløb på fakturaen overført til banken, så man "kun" skulle godkende i banken. Dette system har Roger og Ibistic... og det ville være genialt, hvis e-conomics også kunne have dette, så man samler alt et sted.
For os der ikke er gode til bogføring osv. så ville dette være optimal.

OG, når man bogfører, så har DINERO lavet hjælp til at bogføre rigtig på rigtig konto, ved eks. man skriver "blomster", så popper der 2-3 muligheder op, så de bliver bogført korrekt under korrekt konto.

Mvh. Thomas
i Forslag » Bank af (120 points)

1 Svar

Hej Thomas

Når du siger at du "kun" skal godkende i banken, så vil jeg gerne have uddybet hvad det betyder?

Lægges fakturaerne så selv ind i banken så du kun skal taste godkend?

Hvis det er det du mener så tror jeg også det er noget vi nærmer os i fremtiden - det er dog sådan at det først er fornylig at bankerne har åbnet op for at vi kan sende data direkte derind.

Der er en løsning nu igennem vores Market og partneren First November.

Ellers har vi en semi-automatisk løsning som du kan se i guiden her

Ang. dit ønske om at e-conomic kommer med forslag til bogføring på samme måde som Dinero, så er det ikke noget vi har udsigt til at lave. 

Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej,

Vedr. disse spørgsmål: Når du siger at du "kun" skal godkende i banken, så vil jeg gerne have uddybet hvad det betyder?

- Så laver man "alt" i e-conomics, og når man godkender betalingen i e-conoomics, så sender den beløbet med betalings info, samt faktura nr. osv til banken, så "jeg" kun skal ind i banken og godkende regningerne. (dvs. en revisor-bogholder kan lave alt forarbejde for mig)

Lægges fakturaerne så selv ind i banken så du kun skal taste godkend?

- "betalings delen" ja :-)

hej igen

Der er ikke en direkte integration så poster du taster i e-conomic kommer direkte ind i banken. Mit bud er at det kommer i fremtiden, jeg ved bare ikke hvornår :)

Så der er pt. 2 muligheder - du kan benytte løsningen fra First November eller du kan få din bogholder til at lave alt forabejdet og maile dig den fil der skal indlæses i din bank så du kun skal:

1) indlæse fii

2) godkende

mvh Tabita
Hej Tabita

Denne betalingsfunktion vil jeg også gerne efterspørge. Bankerne åbner nu op for udveksling af data, og derfor kunne det være meget relevant at kunne integrere betalingen af fakturaer i samme godkendelsesfunktion som godkendelse af bilag i Smart Inbox.

Så slipper vi for at skulle integrere endnu en part (Roger, First November etc.).

Så sæt den gerne på listen! :-)

Venlig hilsen
Simon
hej Simon

Det kunne absolut være relavant. Ideen er dog lidt for stor til at kvalificere sig til 'ønskebrønden' da det typiske bruges til forbedringer som kan laves i løbet af 2 uger. Hvert kvartal sætter vi nemlig 2 uger til siden til at lave nogle af jeres fine ideer :)

Løsningen med en direkte implementering til er selv en af mine favoritter, så jeg satser på at det bliver projekteret i fremtiden :)