Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rapporter --> Omsætningsstatistik | Mulighed for også at vise resultater med 0 værdi

+2
Hej.

Jeg er VILD med den nye "Vis Detaljer" mulighed på omsætningsstatistikken.

Men jeg mangler i den og andre situationer virkeligt, at man vil kunne afkrydse om man ønsker at vise resultater med værdi 0.

Der skal være et afkrydsningsfelt med "Vis 0 værdier", så f.eks. når man vælger udgangspunkt i "Kunder", så viser fremgår kunder med 0,00 omsætning også nederst på listen. (Det samme skal gælde for udgangspunkt i varer og medarbejder)

Når man f.eks. vil sende en omsætningsstatistik til en sælger, så giver det ikke mening man kun kan se de kunder der har købt - dem der ikke har købt er måske endnu vigtigere at få fulgt op på :-)

Håber virkeligt dette vil blive overvejet - indtil da skal man trække forskellige rapporter og jonglere rundt med det i excel. Så man får ikke sendt et så ofte man burde.

Pft.
i Forslag » Rapportering af (180 points)
status opdateret af 🔒
Det er helt klart en super god tilføjelse af rapporterne, som giver rigtig god mening!

2 Svar

Hej med dig

Dejligt at høre at en af de forbedringer vi har implementeret skaber glæde :)

Dit forslag er rigtig fint så jeg vil gerne lægge det i ønskebrønden og så må vi se om det forslag når igennem det endelig nåleøje :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen

Vi har nu gennemgået forslagene i Ønskebrønden og det er blevet besluttet ikke at gå videre med dette ønske. Ønsket har været til afstemning i ca. at halv år og kun fået 2 stemmer.

Vi vælger at bruge ressourcerne på mere efterspurgte funktioner.

Dog gemmer jeg dit feedback så jeg kan finde det frem når vi på et tidspunkt har Rapporter som fokuspunkt.
Forslag af 🔒 (55.9k points)