Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Klar til levering

0
Denne proces burde kunne gøres mere smart.

https://www.screencast.com/t/snuytSPBJ1
i Forslag » Salg af (120 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej og tak for dit forslag og din fint illustrerende video.

Jeg kan godt se, at det giver rigtig god mening, at kunne markere flere følgesedler til levering, istedet for, at man skal ind under hver enkelt.

Jeg vil lige lade dit forslag stå åbent en måneds tid, for at se de andre kunders kommentarer/ønsker

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Jeg er HELT ENIG - jeg har lige skrevet med supporten på chatten i går omkring dette.

Man skulle udføre en knap oppe ved siden af "Udskriv pakkesedler" der hed "Klar til levering" (Så man markerer de ordrer man vil gøre klar på én gang)

Det burde ikke være en større opgave og kender som skrevet nedenfor mange der IKKE benytter lagermodulet p.g.a. dette.

FINGERS CROSSED! :-)

_____

Hej
Når jeg skal udskrive "Følgesedler" under Lager-->Følgesedler-->Følgesedler, så skal jeg ind på hver eneste og vælge "KLAR".
Kan de passe man ikke kan slå det automatisk til/fra eller markere alt på en gang?
Hvis dette ikke er muligt i dag, så vil jeg meget gerne oprette dette som et ønske. Kender andre brugere der ikke benytter dette i lagermodulet, idet de ikke har tid til at klikke alle deres ordre igennem uden grund. (Er godt klar over det er godt for nogen, men for mig og andre er det spild af tid )
Forslag af (180 points)
Hej Alle og tak for jeres kommentarer om lager.

Vi er i øjeblikket ved at kigge generelt på vores Lagermodul, så jeg vil lige tagge indlægget med det