Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




e-mail skabelon

+4
Vi har mange, næsten udelukkende udenlandske kunder som gerne vil have deres interne purchase order nummer (PO) anført i email emnefeltet. Vi anvender feltet (other ref) til at påføre PO på ordrebekræftelser og invoice - det vil være rigtig smart hvis email template skabelonen kunne hente dette felt også. Indtil videre bruger vi tekst2 til dette, men det betyder at vi skal anføre PO flere steder.
i Forslag » Salg af (180 points)

3 Svar

Hej Immunaware,

Vi har en løsning som kan anvendes der hedder Ant Text.

Se mere her: https://www.anttext.com/e-conomicmarket-anttext/

Vi har en lang liste med dynamiske felter du kan anvende vi har kun 2 ufravillige krav:

  1. Du skal bruge Windows PC
  2. Du skal brug Microsoft Outlook
Bonus ved at bruge vores løsning er du også vil sende fakturaer direkte fra din
e-mail afsender og ikke post@e-conomic.com smiley
Prøv det eller giv mig et kald hvis du skal have hjælp.
/Antonio - 2113 0603

Venligste hilsner Insight Office Antonio "Outlook and Templateman" Bibovski +45 2113 0603
Forslag af (1.0k points)

Hej og tak for dit forslag, 

Jeg kan godt se ideen i at hente øvrig reference ind som et felt. Derfor vil jeg tage dit forslag med i ønskebrønden, som er det sted vi gemmer ideer til udvikling. Der er ikke garanti for, at vi vælger lige præcis dit indlæg her, men det er med i overvejelserne, når vi kigger på forslag fra jer brugere. 

Bare lige til information, så kan du godt sætte ordrenummeret ind med [OrdreNr]. Det er dog ordrenummeret i e-conomic og jeg tror i anvender et andet nummer siden i skriver det i øvrig reference. Jeg ville blot nævne, at muligheden for ordrenummeret var der smiley

Som sagt, så tager jeg ideen med videre og vender tilbage, når vi har besluttet det nærmere. Rigtig god dag.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen,

Det er nu muligt at indsætte øvrig reference som dynamisk felt. 
Mange tak for dit input. Jeg håber du sætter lige så stor pris på muligheden som vi har gjort på dit input.

Endnu engang tak og rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Tak for indsatsen - jeg har indsat koden [OtherRef] ved at kopiere fra pop-up dialog vindues med dynamiske referencer. Uheldigvis, så står der nu blot [OtherRef] i afsendte emails når jeg bruger email-skabelonen så feltet ser ikke ud til at være aktivt (endnu).

De andre dynamiske felter fungerer fint.

mvh

Thomas

Hej Thomas, 

Jeg har lige testet det igen for at være helt sikker og det virker på min aftale. Det kan selvfølgelig være, der er gået noget galt på lige præcis din aftale. Kan jeg lokke dig til at kontakte vores support? 
Så kan I lige løbe det gennem og tjekke, hvad der kunne være galt. Det skulle meget gerne virke for alle.

Rigtig god weekend smiley