Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Autoudfyld i bankafstemning som tilkøb

0
Jeg bruger ikke "Smart bank" og heller ikke selve "Bankafstemningen", men jeg importerer csv-filer fra banken og læser dem ind i kassekladden via "Bankafstemning" og "Overfør". I "Overfør" kunne man før bruge "Autoudfyld", hvis kunden ikke havde Internal-aftale. Det kan man ikke længere, da det nu hører under "Smart bank", der koster 79 kr. om måneden. Jeg har ikke brug for "Smart bank", men ved nogle af mine kunder ville det give mening, at jeg brugte "Autoudfyld". Derfor ville det være rart, hvis det kunne komme som en tilkøbsmulighed til f.eks. 39 kr. - også for Internal-aftaler.
i Forslag » Bank af (4.0k points)

2 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Så det du egentlig søger, er at man deler smart bank op i to sektioner ? Dem som bruger det fuldt ud og dem som evt. kun bruger autofyld funktionen ?

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Bare sådan som det var før, hvor der var to muligheder. Man kunne bruge autoudfyld, når man havde en alm. aftale, og man kunne ikke bruge det, når det var Internal. De fleste af mine kunder er kommet over på Internal, da de ikke vil betale de dyre abonnementer, så derfor er jeg vant til ikke at have autoudfyld for det meste. Så det var bare et forslag til, at i måske kunne få nogle ekstra med der. For Smart bank fungerer ikke så godt, som en af jeres medarbejdere også måtte give mig ret i den anden dag - han havde nu hørt det fra flere kunder. Man får slet ikke alle oplysninger med fra banken, og derfor kan man heller ikke bogføre alt ud fra de automatiske posteringer, og man skal derfor stadig have banken med ind over, og så giver det ikke så meget mening at give 79 kr. for det.
Hej igen

Man har altid skulle have autobank på sin aftale uanset om det var en internal eller almindelig aftale. Det du måske tænker på er, at autobank var inkluderet, hvis man havde en professional aftale.

Vi forventer, at smart bank kommer til at fungere optimalt, når Danske Bank og Nordea får deres API til at virke

Rigtig god weekend til dig
Ja, jeg kunne bruge Autoudfyld på de professionelle før.

Vil det sige, at alle de andre banker, på nær Danske Bank og Nordea kan overføre posteringer, hvor de så får al tekst (også den inde bagved) med på posteringerne, hvis man bruger Smart Bank ? Jeg forstod det nemlig som om på din kollega, at i havde fundet ud af, at det ikke virkede ordentligt, så hvis der bare stod "overførsel" på posteringen, så var det også kun det, der stod, når Smart Bank hentede posteringer ind - den kunne ikke finde ud af at tage teksten bagved med, hvor der f.eks. kunne stå en besked vedr. en indbetaling fra en kunde.
Hej igen

Jeg tjekkede det med vores eksperter og udfordringen er, at bankerne ikke stiller de informationer til rådighed gennem deres API. Forhåbentlig vil dette ændre sig i nærmeste fremtid.

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Jeg håber, at i kommer med en ændring, så man kan nøjes med at betale for Autoudfyld. Det er jo spild af penge at betale for Smart Bank, når man alligevel skal ind i banken for at se teksterne for posteringerne.