Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Budgetrapport pr. måned

0
Hej :-)

Vi arbejder meget med budget på månedsbasis, og jeg savner derfor rigtig meget at kunne udskrive en rapport med præcise budgettal pr. måned. Som det er nu, kan jeg kun udskrive en rapport med månedstal i tkr. Rapporten skal sådan set bare være, som den er i dag men hvor tallene er præcise i stedet for som tkr. Jeg er sikker på, at tkr. giver mening, når man arbejder med meget store budgettal, men så store er vi desværre ikke endnu :-)

I dag sidder jeg og kopierer saldobalance-budgettal over i Excel og samler selv, men det er lidt langhåret, når der skal ændres i tallene.

Venlig hilsen Tina
lukket
i Forslag » Rapportering af (160 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

 
Bedste svar
Hej igen Tina

Jeg vendte det lige med mine kollegaer her på Forum, og de mener også, at det er en forholdsvis nem udfordring for vores udviklere. Vi kan allerede køre de reelle tal, hvis vi kører rapporten kvartalsvis, så det er sådan set bare en visnings ændring der skal til.

Jeg har derfor sat dit forslag til overvejelse :-)

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
valgt som bedste svar af
Hej igen

Mange tak. Det er jeg rigtig glad for at høre :-)

Venlig hilsen Tina
Hej og tak for dit indlæg

Jeg kan ligeså godt være ærlig og sige, at vores budgetmodul ikke er noget vi har planer om at udvikle på lige foreløbig.

Det jeg anbefaler dig at gøre, er at tage fat i vores samarbejdspartner Budget123, som kan håndtere meget mere end vi kan

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Det er jeg ked af at høre. Nu er det jo en ganske lille ændring, jeg har brug for, så det ærger mig da, at e-conomic ikke vil kigge på det. Det er nemt bare at henvise til en anden samarbejdspartner, men nu betaler vi jo allerede for jeres program, og så ser jeg ingen grund til at skulle betale mere for at få noget, jeg ellers ikke har brug for. Vi taler alene om en rettelse, der handler om visning, så jeg er da lidt skuffet over, at jeres bedste løsning er at købe noget andet...

Venlig hilsen Tina

Hej igen Tina

Jeg fandt en samarbejdspartner, hvor du kan køre dine rapporter uden ekstra omkostninger. De hedder Crediwire og jeg sender et link her

https://www.e-conomic.dk/apps/crediwire