Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Modtaget deponering eller a'conto betaling fratrækkes faktura

0
Jeg arbejder for nogle ejendomsmæglere og savner muligheden for at fratrække deponering eller a'conto betaling under fakturabeløbet så der i bunden fremstår en samlet betaling.

Jeg har selv lavet en varelinje der heder deponering, men idet deponeringen som oftest er højere en fakturabeløbet og iøvrigt uden moms, bliver fakturaen lavet om til en kreditnota, hvilket ofte skaber lidt forvirring ved kunderne.
i Forslag » Salg af (160 points)
Hej Finn

Du kan bare lave teksten "Kreditnota" om i layout til feks "Afregning" eller noget andet, der passer dig bedre.

mvh
Finn
e-consultic.dk
Er det ikke at rettet en fejl med en fejl? Så kommer der bare til at stå "Afregning" når jeg laver reelle kreditnotaer, hvilket jeg laver ind imellem.

Næh, hvis det er en afregning, er det vel OK med teksten afregning. Det vigtige ligger i om det bliver bogført korrekt og på det rigtige tidspunkt.

Hvis du skal lave en kreditnota, så brug et andet lay-out, hvori kreditnota forekommer.

Måske du lige skal tjekke op på SKAT https://skat.dk/skat.aspx?oid=2060295 Ad a) deponering. 

mvh
Finn
e-consultic

Jeg kunne nu alligevel godt tænke mig at der var mulighed for at forudbetaling, deponering m.m. kunne fratrækkes under fakturabeløbet og der derefter var en linje med samlet betaling.

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.