Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vedhæftning af dokument på faktura, tilbud ect.

+1
Det er et ønske, hvis vi kunne tilføje bilag til eks. et tilbud løbende uden at skulle slette for så at tilføje igen!!

Vi oplever, at vi løbende skal tilføje forskellige bilag til eks. tilbud, som skal sendes til kunder. Men vi kan kun tilføje én gang!! Hvis vi så senere har flere bilag at tilføje, så er vi nødt til at slette det der ligger vedhæftet for så at tilføje dem alle igen. Kan godt se at man kan tilføje flere på én gang fra sin egen mappe, men det virker underligt, at man ikke kan få lov til at tilføje løbende.......... håber det giver mening :-)
i Forslag » Salg af (290 points)

2 Svar

Hej Brdr. Stjerne

Tak for dit indlæg. Jeg skal lige være sikker på, at det er de igangværende tilbud, at du gerne løbende vil vedhæfte bilag ? Jeg tænker det ikke rigtig giver mening at vedhæfte noget til et tilbud som allerede er sendt nemlig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Det gælder både tilbud, ordre og faktura at vi gerne vil kunne vedhæfte dokumenter. Det er generelt pdf dokumenter fra "egen computer" (hvis det giver mening), som vi gerne vil vedhæfte, så vi samler sammen på sagen...
Hej igen

OK, jeg vil lige lade dit indlæg stå åbent her, for at se andre kunders kommentarer/ønsker, men du hører fra mig om en måneds tid, når jeg ved lidt mere om situationen

Rigtig god weekend til dig

Hej igen

Dit indlæg har nu stået åbent i lidt over en måned og umiddelbart ser det ikke ud til, at der er så stor tilslutning fra andre kunder.

Vi får rigtig mange gode forslag fra vores kunder, så vi vælger de forslag som kommer flest kunder tilgode

Jeg henviser her til vores ønskebrønd som er de forslag vi pt. overvejer at arbejde videre med

https://forum.e-conomic.dk/tag/overvejes


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)