Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leverandørkontokort søgning

+3
Hej

Når vi modtager kontoudtog fra vores leverandører, går jeg altid ind og tjekker om det stemmer med vores bogholderi. Dvs. jeg går ind på leverandørkontokort og taster nr/navn. Det skal gøres både i fra leverandørnr.  og til leverandørnr. Virkelig irriterende.

Hvorfor er det ikke på samme måde som i debitorerne. Hvis du skriver et nr/navn i fra debitornr. så foreslår den automatisk det samme i til debitornr.

Ved afstemninger er det jo oftest kun en kreditor man har brug for ad gangen.

Hilsen Bente
i Forslag » Leverandører af (210 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

hej Bente

Du har da evig ret - det er da inkonsekvent.

Jeg lægger dit forslag i vores pulje til dem vi måske prioritere til næste kvartals forbedringer :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)

hej Bente

Vi har de seneste 14 dage gennemført en del forbedringer på baggrund af brugerforslag og det er en fornøjelse at skrive og fortælle dig at dit forslag er gennemført, så feltet Til leverandørnr. automatisk udfyldes magen til Fra leverandørnr. i rapporten Leverandørkontokort.

Jeg håber du vil blive glad for denne forbedring.

Du vil i næste uge kunne se hele listen af forbedringer her.

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej E-conomic

Fantastisk gode ændringer der er kommet med denne gang

På denne ændring kunne jeg dog undre over at dette ikke gælder i alle til - fra søgefelter, f.eks. når man søger efter alle bilag på 37,75 for at se om det allerede skulle være bogført, f.eks. ved en skannet supermarkedsbon, dette er specielt nødvendigt for alle bilag der er anvendt kontanter til. (hvilket burde forbydes :-)  )
Forslag af (1.4k points)