Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Eksport/import af indholdet af email fanen på kunderne

+1
Jeg savner at kunne eksportere og importere e-mail adresserne fra e-mail fanen på kunderne.

Jeg ønsker at begynde at bruge denne fane, i stedet for de kontaktpersoner vi tidligere har kørt med. Og det er op ad bakke at skulle gå ind og flytte adresserne manuelt på alle kunder.

Kontaktpersonerne og emails kan jeg eksportere, så jeg kan se hvem vi har på kunderne, her vil jeg gerne kopiere til de rigtige felter i email fanen oo herefter kunne importere til kunderne.
i Forslag » Kunder af (150 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

hej KA

Det er et fint forslag - jeg lader det lige ligge nogle uger for at se om andre har samme ønske som dig og så træffer jeg en afgørelse :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen

Dit forslag har godt nok kun fået en enkelt stemme, men jeg synes forslaget giver mening, så jeg lægger det i ønskebrønden og så tager vi det med i vores overvejelser.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej igen.

Dit forslag har ikke samlet flere stemmer siden det kom i Ønskebrønden, så i denne omgang er det ikke noget vi kommer til at prioritere udviklingsressourcer til.

Jeg gemmer dog dit forslag, og når vi på et tidspunkt sætter fokus på bedre eksport og import i e-conomic så kan vi igen tage fat i din ide.
Forslag af 🔒 (55.9k points)