forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Scan-funktion til app..

0
Desværre er det ikke alle der sender en faktura på mail, så ofte skal man til at scanne for at få sine kvitteringer ind i Bogføring. Jeg bruger min iPhone og programmerne Genius Scan og  JotNot Pro til at scanne kvitteringer og fakturaer ind, hvorefter jeg sender dem til min economic-mailadresse.

Det ville jo være genialt, hvis jeg kunne åbne min e-conomic App, klikke på Overfør Bilag, scanne en kvittering og så blev den automatisk uploadet til Ubehandlede.

Der bliver alligevel synkroniseret når man åbner, så om der lige skal sendes lidt filer afsted også, venter jeg gerne på. Vælger man jpg-filer fylder det ikke super meget og man kunne helt slippe for andre apps..

Bare lige en tanke
Martin
spurgt 9 Mar, 2011 i Forslag » Indscanning af Martin (150 points)
status opdateret 6 Dec, 2012 af Hasse Lauridsen

1 Svar

Bedste svar
Hej Martin,

Jeg kunne ikke være mere enig og du har helt ret!

Scanning og mobile enheder er et perfekt match, og vi arbejder på højtryk lige netop med dette.

I første omgang lancerer vi det på Android og senere på iPhone & iPad.

Det vil selvfølgelig blive annonceret på vores hjemmeside, blogs og nyhedsbrev.   

Tak for et godt input.

Mange hilsener
Jes
besvaret 9 Mar, 2011 Forslag af Jes (480 points)
valgt som bedste svar 6 Dec, 2012 af Hasse Lauridsen
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”