Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart Bank import - Meddelelser

+3

Ved import af bank posteringer ved hjælp af Smart Bank kan man folde ud og se flere oplysninger. 
Der bliver dog ikke vist nogle yderligere oplysninger kun dem man har i forvejen. Se billede. 

Det kunne være dejligt hvis man kunne få meddelelsen på banken med over i e-conomic. Så i dette eksempel ville der under øvrige oplysninger stå:

Fakt.dato Faktura nr Betalt beløb
2020.05.20 30000665 895,50
 
i Forslag » Bank af (320 points)

1 Svar

Jeg kan se at billedet ikke kom med. Prøver igen. 

Forslag af (320 points)
Hej med jer.

Tak for input. Vi er helt enige i at det kunne være dejligt at få mere tekst med over fra banken.

Dette kan desværre ikke lade sig gøre i øjeblikket da Viia henter data ud igennem bankernes API og meddelelserne ikke deles gennem API'et på nuværende tidspunkt. Vi håber selvfølgelig at bankerne i den kommende tid vil åbne mere op og dele mere data med Viia som de så kan indlæse i din bankafstemning.
Ja, det er spild af penge at betale for Smart Bank, når man alligevel skal ind i banken for at se teksterne på posteringerne. Når man alligevel er i banken, kan man hurtigt udlæse fil med posteringer og spare prisen på Smart Bank. Jeg ville dog gerne kunne betale for "Autoudfyld", f.eks. 39,- pr. mdr.
hej Dorte

Tak for dit input. Autoforslag er en del af Smart Bank modulet og der er ikke umiddelbart udsigt til ændringer af pakkerne på nuværende tidspunkt :)

Så man må vurdere ud fra en tidsperspektiv om den tid man sparer ved at bruge autoforslag kan opveje prisen på de 79 kr/md eller om man kan sætte alle konti på hver måned på mellem 15 og 30 min alt efter sin timeløn :)

mvh Tabita

Man skal stadig bruge tid på "Autoudfyld", da den ikke altid kan finde ud af det, selvom det er noget, jeg har bogført masser af gange før, og den ikke kan udligne de rigtige kreditorbetalingerne, hvis de er lavet med betalingsfil fra e-conomic, for der kan man kun skrive fakturanr./besked på til modtagerens bank, men desværre ikke til sin egen. Jeg har kunder, der måske har 20 fakturaer på en måned fra den samme kreditor, og hvor kreditoren vil have, at de betales enkeltvis, selvom de har samme forfaldsdato. Det tager tid at bogføre, også selvom der er Autoudfyld, for jeg skal jo ind og finde hver eneste faktura for at udligne den. Hvis fakturanr. var på, kunne den selv gøre det.

tak for input Dorte.
Helt enig - og i øjeblikket fungerer det forpustede stads ikke. Der er simpelthen ikke opdateret pr. d.d. i dag er d. 27. og seneste opdatering er fra d. 23. - den hentede jeg i går!

Helt ærligt så er det et l**** produkt, og vi skal oven i købet betale for det.

C/
Nej, det virker simpelthen ikke. Jeg har haft møde med en af udviklerne i tirsdags, hvor jeg har gennemgået de fejl, der er, og hvorfor det derfor simpelthen ikke kan betale sig at bruge det - og da slet ikke, når det nu også skal koste ekstra.
hej Claus

Jeg er ked af at du oplever udfordringer med Smart Bank - det skal selvfølgelig virke uanset om det er noget man betaler for eller ej.

Hvis du ikke allerede har kontaktet supporten ang. dette må du endelig gøre det så vi kan finde en løsning.

mvh Tabita
Jeres udviklere er på sagen. I burde altså gøre det gratis for alle, indtil det kommer til at virke. Det kan slet ikke bruges, som det er nu.