Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for add-on's i interne aftaler

0
Jeg syntes at det er super ærgerligt at vi som administratorer ikke kan effektivisere og automatisere vores interne licenser med nogle af alle de efterhånden geniale add-on's som der findes og samarbejder med jer i forvejen.
Det langsomgør mit arbejde og minimere mine muligheder for at kunne tilbyde mine kunder en fed oplevelse af, hvad automatisering kan gøre for vores samarbejde.
(og jeg ved at konkurrenter giver muligheden, hvilket jeg syntes er ret ærgerligt)
i Forslag » Integrationer og apps af (510 points)

2 Svar

hej igen

Hvilke add-ons er det du savner - for de fleste kan godt vælges til - det er blot lavet så man skal ændre abonnement fra Internal til fx Internal med Smart inbox.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita.

Det er eksterne add-on's jeg tænker på.

Det kunne f.eks. være Scan ONE et bilagsindscanningsprogram, som man kan få lavet med eget logo og firmainformationer eller et program som Roger.ai, hvor ejerne kan godkende bilag inden jeg betaler.  Begge fede programmer, som vil kunne udvikle og gøre min virksomhed mere attraktiv.

Bonnie
Forslag af (510 points)
hej Bonnie

Det er korrekt at eksterne samarbejdspartnere ikke kan kobles på en internal aftale, det er en af grundene til den favorable pris på abonnementet. Hvis du ønsker at benytte integrationer som kan gøre arbejdet nemmere for dig og din kunde skal I ændre abonnementet til et alm. eksternt abonnement :)

mvh Tabita