Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bedre Rundt på tasterne uden brug af mus elle pad + oprettelse af varer samt kunder.

0
Hej, jeg har skullet lægge en masse fakturaer ind i E-conomics og er stødt på følgende problemer:

Når jeg har oprettet faktura og kunde, betalingsbetingelser - dato og tekster via piletasterne - ja så kan jeg ikke komme hen til fakturafeltet uden at skulle have fat i min mus.

Det ville være skønt at man via curseren kunne flytte hen på fakturalinie feltet, hvor varerne angives.

Desuden ville det være rart, at de brugte varenumre kunne udfolde sig , når man skriver et tal ligesom man kan i feltet for varekategorier, så man ikke først skal i varer os så først herefter kan finde et varenummer.  

Det er svært at huske, hvilke numre der er brugt, når varer skal oprettes.

Jeg ville også blive glad for, at systemet kan genkende en allerede oprettet kundes nummer, inden det hele er udfyldt og man trykker gem. Dette problem opstår , når det hhv er kone eller mand, der bruger samme mobilnummer. Og så er det ret irriterende, at jeg har udfyldt alle felter før systemet kan genkende mobilnummeret . Hos os = kundenummer.

Jeg håber, at disse forslag også er konstruktive for E-conomics udviklere og ser frem til et forbedret system.

Med venlig hilsen

DANTRÆ Brændesalg , Tina Pedersen
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

hej Tina

Tak for dit input.

Jeg tror dog jeg vil opfordre dig til at kontakte supporten og få en snak om navigering i programmet, for man kan allerede alle de ting du beskriver her.

Man kan godt oprette en faktura uden at bruge mus, finde en kunde eller varer ved at begynde at skrive nummer eller navn og så vælge blandt de resultater der dukker op, så hvad der driller hos dig siden det ikke fungerer sådan kan jeg ikke lige gennemskue :)

Ang. oprettelse af nye kunder på samme nummer, der vil jeg anbefale at du bruger 3 sek på at søge efter nummeret i systemet før du opretter dem som ny kunde.
Forslag af 🔒 (55.9k points)