Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgemulighed på leveringadresse

0
Vi har et kæmpe ønske om at kunne søge på leveringsadresse da vi styrer vores kunder ud fra adresser, og ikke kundens navn eller nummer.

Ofte skal regningen sendes andet sted hen end hvor arbejdet er udført f.eks. ved sommerhuse, men vi har brug for at kunne slå op på adressen (slamsugning) da historikken på hvornår vi har været der, er vigtig for ejer, evt. ny ejer og os.

Så et meget stort ønske fra os
i Forslag » Salg af (150 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

hej Sarah

Tak for dit input. Vi har hørt ønsker i den retning før.

Jeg har brug for at vide hvor i programmet du har brug for at kunne søge på leveringsadresser.

Er det når du skal vælge en kunde på en faktura? Når du skal finde en kunde i Kundekartoteket? Når du søger i Arkivet? Eller noget helt andet?

Lad mig høre fra dig igen.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

Det er jo når jeg skal finde en bestemt kunde. Lad os sige at Hr. Jensen har brug for slamsugning på Gyvelvej 10, men vil have fakturaen sendt til Holbækvej 40. Så er det nu, kun Holbækvej 40 der er søgbar, men hvis nu Hr. Jensen sælger sit sommerhus, og ny ejer ringer og spørger hvornår vi sidst har slamsuget på Gyvelvej 10 - så kan jeg ikke finde den adresse da det er Holbækvej som er oprettet.m Her vil jeg gerne kunne se historik på Gyvelvej og ikke Holbækvej...

Giver det mening?

Vh Sarah
Jeg forstår godt eksemplet - jeg mangler dog stadig svar på hvor i e-conomic, du ønsket at kunne søge på Leveringsadressen :)
Nå ja... når jeg skal søge kunder frem under fakturering, og under kundekartoteket
Tak fordi du ville præcisere det for mig :)

Jeg lægger dit forslag i puljen til den vi vil prioritere ud fra næste kvartal.

mvh Tabita
Naturligvis :-) Det lyder rigtig godt.

Tak, og god dag
I lige måde :)