Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




INBOX - Frasortering af filtyper

0
Det ville være super fedt hvis man kunne segmentere hvilke filtyper der kommer ind i inbox'en / Ubehandlede sådan at man kunne vælge at .png, .jpg, .jpeg landede direkte i papirkurven (selvfølgelig ikke hvis de kommer fra mobilappen til indscanning) så man slipper for at rydde op i alle de mailsignature der kommer med ind
i Forslag » Bilagshåndtering af (170 points)

1 Svar

hej Torben

Tak for dit input.

Så du oplever at du modtager en del mailsignaturer? Vi har allerede lavet en nedre grænse på 20kb som gør at de fleste logoet sorteres fra, men det er svært helt at undgå da nogle virksomheder har meget store signaturer i mailen.

Jeg lader dit forslag ligge nogle uger og vender så tilbage til dig når jeg har set hvilken feedback der kommer fra andre brugere ang. dette behov.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

det kan godt være jeg er blind men nu har jeg siddet og kikket på de forslag der er kommet fra de mange rbugere af forum og i samplige svar fra jer skriver i Hop herind og stem på de forslag du er enig i! men hvor stemmer man på det man gerne vil tilslutte sig :) 

hej Torben

Dejligt du gerne vil stemme, det betyder så meget for os at se brugerne feedback på de forslag vi modtager.

Når du klikker på linket ser du listen og for at stemme skal du klikke ind på det enkelt forslag så kan du give en thumbs up eller thumbs down til forslaget :)

mvh Tabita