Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




ordrer - tjek mailadresse på kundekort

0
Under indtastning af ordre kan man ved tryk på 'kundefelt' se/tjekke mange stamoplysninger om kunden,
men desværre ikke mailadresse.

Det ville være en stor hjælp og tidsbesparende, hvis også denne oplysning kom frem, så man ikke skal 'tilbage til kunder' for at tjekke - for så at skulle retur til ordrer igen - hvis man ikke fik det tjekket inden start på ordreindtastningen.
i Forslag » Salg af (500 points)

1 Svar

Hej Charlotte og tak for dit forslag,

I forhold til at tjekke mailadressen, så vil jeg høre, hvorfor du går tilbage på stamoplysningerne? Du kan jo godt taste alt og så trykke bogfør og send. Inden du sender fakturaen, så vil mailadressen komme frem og så kan du rette den. 

Hvis den skal ændres permanent, så kan du rette den bagefter. 
Hvordan vil det virke for dig? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Det vil ikke 'virke/løse problemet'

Ordrerne faktureres ikke straks efter indtastning. Og det vil i forhold til vores interne/efterfølgende arbejdsgange
være en stor lettelse, hvis mailadressen fremgik på kundekortet i.f.m. ordreindtastning.

Hej igen, 

Mange tak for at vende tilbage. Det er helt fair, hvis den løsning ikke virker. 
Jeg vil lade dit indlæg ligge herinde lidt og se på, hvor mange andre, der også mangler denne mulighed og om de evt. har input til det.

Jeg vender tilbage smiley

Hej igen, 

Forslaget du kommer med her, er ikke et af dem vi hører mest til.
Derfor vil jeg i denne omgang afvise, at vi kommer til at arbejde med. Ikke fordi det er en dårlig ide. Vi får bare så mange gode ideer fra jer brugere, at vi er nødt til at vælge nogle fra og det bliver i denne omgang dit forslag.

Du skal have tak for dit input. Du er meget velkommen til at byde ind med ideer i fremtiden. 

Rigtig god dag smiley