Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox i API'et :)

0

Hey Visma e-conomic :) 

Vi kunne her i Kontolink rigtig godt tænke os, at vi kunne tilgå Inbox/Smart Inbox via API'et. Det vi har brug for, er at kunne hente alle ubehandlede dokumenter ud. Det ville betyde vi kunne tage dem  ud e-conomic, matche bilagene automatisk til en banktransaktion og sende dem "tilbage" igen.  

Mvh

Steffen og Kontolink 


-- <p dir="ltr">Med venlig hilsen/Best regards</p> <p dir="ltr"><strong>&nbsp;</strong></p> <p dir="ltr"><b>Steffen Ekelund</b></p> <br>- <a href="https://kontolink.com/"> Automatisk Bilagsindsamling med Kontolink</a></p>
i Forslag » Bilagshåndtering af (320 points)

1 Svar

hej Steffen

Kontolink lyder som et virkelig kool koncept :)

Vi får virkelig mange forslag til forbedringer og udvikling her på forum som du ved, så vi udvælger de mest populære eller dem som kommer flest til gavn. Jeg vil derfor lade dit forslag ligge en månedstid for at se hvilken feedback, der kommer fra andre brugere ang. dette, før jeg ser på om vi kan gå videre med det forslag.

En mere lavpraktisk løsning kunne være at man arkiverer de dokumenter man har i inbox og så kan man via Alle indstillinger - eksporter bilag  hente disse ud som en pdf, som man så sender direkte til jer :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Sådan set enig i din sidste del af løsningsforslaget - desværre sender den i en samlet PDF. Kunne man få den i en .Zip fordelt med de forskellige dokumenter, ville man også være i mål :)
Det forslag er på min egen personlige ønskeliste.

Hvert kvartal udvælger vi ca. 20 forslag som vi går videre med, nogle gennemføres og andre må droppes. Så vi står med en knivskarp udvælgelsesproces for at få de bedste af de flere hundrede forslag videre til udvikling.

Jeg håber at forslaget om at downloade alle bilag på én gang vil blive gennemført på et tidspunkt, jeg har bare ikke en tidshorisont på det lige nu :)
Så kigger jeg i hvert fald forbi med kage :)

Vi er  modtager ikke bestikkelse.. men altid gerne kage laughwink