Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kolli-felt på varestamkort og Særpriser - begge publiceret i API

+1
Hej e-conomic

Det er virkeligt et stort ønske asap at få et felt på varestamkort hvor man kan indtaste "kolli". Altså hvordan en vare ligger pakket. Et helt simpelt felt kun til opbevaring af denne info, som man kan tilgå via API.

Dertil endnu engang forstærket ønske om, at særpriser publiceres via API også. Det er stort set umuligt at lave en ordentlig B2B løsning med e-conomic uden disse to basale ting/info via API.
i Forslag » Lagerstyring af (360 points)

1 Svar

Hej Hassing-kjaer

Jeg kan se at du allerede har været involveret i kommunikationen om dette i et andet indlæg, så jeg henviser til det, og vedhæfter et link til det her:

https://forum.e-conomic.dk/31566/antal-i-kolli-pa-vare?show=31566#q31566

Rigtig god pinse til dig


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Tak - men jeg har oprettet spørgsmål igen, da det jo er et "ikke svar" i giver der. Det som jeg og flere spørger på er, at vi gerne vil have mulighed for at definere "kolli" på en vare. Således at man har den info liggende. Jeres løsning er så et særskilt varenummer og en masse regulering via stående lagerkladder... hvilket i praksis jo er håbløst... derfor oprettede jeg igen... men jeg tager dit svar som at det har i ikke planer om at tilføje.

mvh

Morten