Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opdatering af skærmbilleder i Bankafstemning

0
Der var engang, at det fungerede perfekt. Da blev både browser- og pop-up-vinduer opdateret automatisk, når bankposterne blev importeret.

Så kom første tilbageskridt, at kun pop-up vinduet blev opdateret, og nu er vi nået til fase 3, hvor hverken browser- eller pop-up-vindue opdateres, når man indlæser i pop-up-vinduet.

Hvad bliver det næste: Papir og blyant. Når man kunne finde ud af det for 2 år siden, må det da være nemt at finde tilbage til det, som systemet oprindelig blev udviklet til.
i Spørgsmål » Bank af (26.5k points)

1 Svar

hej Erik

Jeg er ikke helt med på hvad du mener når du taler om browser og pop-up vinduer i bankafstemningen - vil du være sød at uddybe hvordan din arbejdsgang er eller kontakte vores support så vi kan vise om problemet og vi kan lave en ticket på det hvis det er en fejl :)
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Jamen så må jeg forklare mig endnu en gang.

Når du åbner bankafstemning foregår det i et browservindue. I browservinduet kan du åbne et pop-up vindue for at kunne flytte billedet rundt på skærmen. Det kan være særdeles praktisk, og det er det, jeg altid bruger. Så langt så godt. Så går vi lige tilbage til starten.

Når du åbner browservinduet kan du indlæse dine bankposteringer. og det medfører, at systemet automatisk opdaterer skærmbilledet med de bankposteringer, der endnu ikke er registreret. Det er sådan, det skal fungere.

Men åbner du bankafstemning i et pop-up vindue og indlæser bankposterne der, sker der ingenting. Her er du nødt til enten af bruge F5 eller "Afstem automatisk". Hvorfor kan det ikke fungere på samme måde i begge situationer?
hej Erik

Ja der er muligvis tale om en forringelse her, der er dog ikke noget vi vil bruge ressourcer på at ændre på, da du tilsyneladende er den eneste der benytter det flow at importere direkte i pop-uppen :)

mvh Tabita