Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Det nye mail pop up vindue failer på flere punkter

0
Det nye mail pop up vindue man skal skrive i ved fremsendelse af ordrebekræftelser og fakturaer fungerer ikke optimalt.

1. Når vinduet popper op kan du ikke tage ved det og flytte det, i fald der er noget i ordren bagved du har brug for at se.

2. Vinduet er lille og linieafstanden vanvittig stor, så du kan ikke se og overskue hele (eller det meste) af din samlede mail.

3. Den husker ikke tidligere indtastede mail adresser, når du begynder at skive disse i mail feltet. Hverken de, som systemet før huskede og heller ikke de, som er blevet brugt efter det nye vindue er kommet.

4. Den husker heller ikke tidligere anvendte brødtekster. Hverken de, som systemet før huskede og genkendte og heller ikke de, som er blevet brugt efter det nye vindue er kommet. Her tænker jeg ikke på, at man kan bede den om at huske brødtekst og indholdstekst til brug for næste mail. Vi sender både til danske og udenlandske kunder, så det er rart, at man f.eks. blot kan begynde at skrive invoice i brødteksten og så har den tidligere anvendte tekster liggende i hukommelsen.

Med andre ord, lad os få det gamle vindue tilbage! Pop up vinduerne ved afsendelse af bestilling til leverandør er endnu ikke ændret, det minder om det vindue man før skrev i ved afsendelse af ordrer og fakturaer.

Mvh

Torp16
i Forslag » Kunder af (120 points)

1 Svar

Hej Torp og mange tak for din feedback.

Det er meget relevante input du kommer med her. For det første, så vil jeg gøre dig opmærksom på, at den nye feature her kan blive deaktiveret under alle indstillinger -> nye funktioner.

Jeg vil dog gøre dig opmærksom på, at vi med tiden vil skifte til den nye. Vi har dog givet mulighed for at fjerne den efter vi har fået feedback fra jer brugere, så vi er lige gået tilbage for at arbejde lidt videre med den nye pop-up.

I forhold til punkt 3 og 4, så har lavet et udkast til afsendelse med skabeloner, så man kan gemme forskellige skabeloner. Fx en engelsk eller en dansk.
Den er ikke bygget færdig, men jeg vil allerede nu høre om det er noget du kan bruge?

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Jeg har lige fået at vide, at punkt 2 skulle være løst. Hvordan ser du det nu? smiley

Tak for svar!

Jeg laver ændringen i indstillinger, så jeg får det gamle pop-up vindue.

God arbejdslyst med det nye!

mvh

Torp