Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indlæsning af bankfiler

0
Når jeg har indlæst en bankfil og trykker "Overfør", så jeg kan udfylde felterne og overfører det til kassekladden, så er feltet "Tekst" for kort, så jeg ikke kan læse betalingslinien, når min kunde får indbetalinger på den måde. Så det felt må i meget gerne udvide. Jeg har et billede af det, men jeg kan ikke se, hvordan jeg vedhæfter filer her i Forum.
i Forslag » Bank af (4.0k points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Det er altid lidt svært med størrelsen på de her felter, men jeg forstår dig. 
Bare for lige at komme til bunds i det, hvor stort skal felter så være før det er stort nok? smiley

I forhold til billeder, så kan du lægge dem ind her: 

Du skal ind på ikonet -> upload -> og så lægge billedet ind. Det er lidt besværligt, så jeg kan sagtens forstå, hvorfor det ikke er lige til smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Jeg kan stadig ikke vedhæfte billede, for der kan ikke uploades pdf, og når jeg gemmer som billede, står der, at det fylder for meget.

Men det er 6 tal, der ikke kan nå at komme med.

Hvis man altid havde adgang til at vælge "Autoudfyld", så tror jeg ikke, at det ville være et problem, for så ville den nok kunne aflæse fakturanummeret selv. Men det kan man desværre ikke, når man har Internal m/indscanning.

Hej igen, 

Vi har en pakke til internals, hvor autobank også er med. Hvis du vælger det modul, så vil du få autoforslag med. 

Af nysgerrighed, vidste du så ikke det var en mulighed, eller er der en bestemt grund til, at du har fravalgt det? smiley

Hej. Jeg har aldrig fået at vide, at der findes en pakke til Internal. Hvad hedder det modul ? Skal jeg tilmelde det fra Market ? Og skal jeg tilmelde det ét samlet sted eller på alle mine Internal-aftaler ?

Du skal vælge den pakke, der inkluderer autobank. Du kan se pakkerne herinde: https://www.e-conomic.dk/priser/revisorer-bogholdere

Du kan sagtens vælge, hvilke specifikke aftaler, der skal have modulet og hvilke der ikke skal, men vores interne licenser er pakkestyret. Det vil sige man skal vælge en pakke, hvor de ønskede funktioner er tilgængelige. Du gør det inde i applikationen under din administratorlisten. Her kan du skifte abonnement på de enkelte aftaler.

Jeg håber det giver mening, ellers må du endelige til.

Ok, så er jeg med på, hvad du mener - jeg skal vælge en dyrere pakke. Det ønsker jeg ikke.