Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Videresendelse fra Inbox/Smartinbox

0
Hej

 

Vi skal i gang med Inbox/Smart inbox:-) Jeg mangler den kuvert, som i dag findes under "faktureringsmodulet", som gør, at jeg fra inbox/smart-inbox kan videresende f.eks. specifikationen til en faktura til vores kunde, som efterspørger den. Derudover hænder det, at fakturaen, som vi modtager fra leverandøren er fejlbehæftet (pris ect.), og så har vi brug for hurtigt at kunne sende den retur. Jeg er med på, at jeg finde den, gemme den ned og herefter sende den, men det er efter min overbevisning en del unødige klik...…….håber det kan lade sig gøre:-)

Pft. Susanne
i Forslag » Leverandører af (300 points)

2 Svar

hej Susanne

Tak for dit forslag.

Når du siger du gerne vil sende en faktura til jeres kunde er det så direkte eller som en vedhæftning til en salgsfaktura?

De fakturaer som er med fejl på - hvordan kommer de ind i e-conomic? fra en mail eller direkte via e-fakturering?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej

Jeg vil gerne kunne returnere en indscannet faktura til leverandøren,  hvis den fx. er fejlbehæftet uden først at skulle gemme fakturaen og vedhæfte den til en mail. Den proces er tidskrævende.

Derover kan vi blive udsat for at en kunde mangler en en indscannet specifikation, hvis den ikke har med den bil, der har leveret varerne.  Den vil jeg også hurtigt kunne sende til kunden uden at gemme ned på computer osv.......

Så nej, det skal ikke være sammen med salgsfakturaen....

På forhånd tak for svar.
Forslag af (300 points)
hej igen

Tak fordi du ville uddybe dit behov.

Jeg kan dog se at der ikke er andre brugere der inden for de sidste knap 2 mdr. har givet udtryk for samme ønske og derfor går jeg ikke videre med dit ønske i denne omgang.

Jeg håber ikke at du har alt for mange fakturaer med fejl på, så det stadig er rimelig overskueligt at downloade og sende fra din egen mail :)

Rigtig god sommer :)