Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




SmartInbox og Lager skal hænge sammen.

+3
Hvis man gerne vil benytte SmartInbox OG Lager, skal det selvfølgelig også hænge sammen.

Man benytter SmartInbox til at modtage leveradørfakturaer (alle typer) for at kunne benytte OCR scanningen til at få udfyldt en del felter automatisk. Det giver god mening!

Man benytter Lager modulet for at kunne lave lagertræk m.m. fordi det også giver mening. Men det giver IKKE mening at man ikke kan bruge SmartInbox sammen med Lager.

Lige nu kan man blot vedhæfte en fil (leverandørfaktura) når posterer i Vareleverandørfakturaer. Man skal selvfølgelig kunne parre den med leverandørfakturaen som er modtaget i SmartInbox, ellers forsvinder det smarte!

Lav venligst dette link asap !!

mvh
Jimmy Rasmussen, ceo
Centia IT ApS
i Forslag » Lagerstyring af (150 points)
status opdateret af 🔒
Og så skal vi lige have afdeling med

mvh
Finn
e-consultic
hej Finn

Når du siger afdelinger mener du så lokationer? For funktionen "afdelinger" findes allerede i inboxen.

mvh Tabita
Hej Tabita

Nej, jeg mener Inbox, lager og afdelinger.

Det fantasiske for e-conomic er, at man kan sælge varer fra e-conomic med lagerstyring fra afdelinger, men man kan bare ikke købe varer!!!!

mvh
Finn

e-consultic
hej igen Finn

Lige nu gør vi os nogle helt generelle overvejelser om workflows og funktionalitet i Lagermodulet, så dit input er værdsat. Vi gennemfører ikke nogle ændringer i øjeblikket, men danner os et overblik over ønsker som vi måske vi vil gennemføre i fremtiden :)

 

mvh Tabita

1 Svar

Hej Jimmy

Tak for dit input. Jeg kan godt forstå at du gerne vil have at Smart inbox kan bruges til Lager, det er dog ikke noget som er i pipeline på nuværende tidspunkt.

Vi har mange udviklingsprojekter i gang i e-conomic og vi har arbejdet meget på at gøre Smart inbox så funktionel og brugervenlig som mulig. For at smart inbox skal kunne anvendes til lagermodulet vil det kræves at den kan aflæse på linjeniveau og der er et stykke derhen endnu.  Lagermodulet benyttes kun af 3% af vores brugere, så på nuværende tidspunkt arbejder vi primært med funktion som rammer lidt bredere. Jeg afviser bestemt ikke at Smart Inbox i fremtiden vil kunne bruges sammen med Lagerstyring, men det bliver ikke i år og næppe i 2021.

Heldigvis har Lagermodulet i sig selv et rigtig fint flow, som gør det nemt at oprette vareleverandørfakturaen og få varerne på lager. Jeg håber du fortsat vil være glad for at benytte dette flow til dine vareleverandørfakturaer.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Tænke ikke at det var varelinier som skulle scannes, blot fakturahoved. Når fakturahoved allerede bliver scannet i SmartInbox hvorfor kan det ikke også benyttes ved Vareleverandørfakturaer? Funktionen er lavet, den skal blot benyttes ...
Hej Tabita

Hvis I giver lagermodulet en tidssvarende overhaling, kan I sikkert øge andelen af brugere ganske betydeligt.

Mvh
Finn
e-consultic
hej JR

Så det du ønsker er at man kan modtage fakturaen i inbox og så oprette en vareleverandørfaktura i Lagerfanen hvor man selv taster varelinjerne ind?

/Tabita
hej Finn

Det er det vi overvejer :)

mvh Tabita
Lige præcis. Det bør ikke være et større projekt at lære lagermodulet at aflæse leverandør, dato og beløb, og det bør prioriteres.
Det kan godt være I kun har 3% der bruger lagermodulet, men de 3% bruger en hulens masse tid på tastning af disse data.
Og den manglende funktionalitet er med til at jeg ikke uforbeholdent anbefaler modulet til andre brugere.